تصویری از گوشی اسرارآمیز شارپ آکواس مجهز به نمایشگر تمام صفحه رویت شد

گوشی اسرارآمیز شارپ آکواس

تصویری از گوشی اسرارآمیز شارپ آکواس مجهز به نمایشگر تمام صفحه رویت شد

به تازگی رندری از یک گوشی اسرارآمیز شارپ آکواس منتشر شده است. این گوشی از یک نمایشگر تمام صفحه، دوربین سلفی زیر نمایشگر و فریم فلزی برخوردار خواهد بود.

شارپ Aquos اس 2 اوایل این ماه معرفی شد و فروش آن نیز از چند روز پیش آغاز شده است. اینگونه به نظر می‌رسد که کمپانی ژاپنی شارپ در حال کار بر روی گوشی هوشمند دیگری است که از یک نمایشگر تمام صفحه برخوردار است. رندرهایی در شبکه اجتماعی ویبو به بیرون درز پیدا کرده که نمای جلویی و پشتی این گوشی اسرارآمیز شارپ آکواس را به تصویر می‌کشد.

بر روی حاشیه پایینی این گوشی لوگو شارپ قرار گرفته است که در کنار آن نیز یک دوربین سلفی قابل رویت خواهد بود. به نظر می‌رسد این دیوایس تفاوت زیادی از آخرین گوشی آن‌ها به نام شارپ آکواس اس 2 ندارد. در این گوشی تنها نسبت ابعاد صفحه به بدنه افزایش پیدا کرده است تا بتوان لقب یک نمایشگر تمام صفحه را به آن داد. حاشیه سمت راست گوشی اسرارآمیز شارپ آکواس یک کلید پاور تعبیه شده و ظاهرا سه دکمه مربوط به دوربین در این قسمت به چشم می‌خورد. در سمت چپ این گوشی نیز یک اسلات سیم کارت و کلیدهایی برای کنترل ولوم به کار رفته است. قسمت پشتی گوشی حاوی یک دوربین تک لنزی همراه با فلش دوگانه ال ای دی است. آنطور که از شواهد مشخص است، این گوشی جدید شارپ آکواس از فریم فلزی بهره می‌برد. از آنجایی که این گوشی هوشمند ضخیم است، احتمالا یک باتری غول پیکر درون آن تعبیه شده است

هیچ اسکنر اثر انگشتی بر روی این گوشی دیده نمی‌شود و احتمال دارد که آن تنها حاوی یک اسکنر عنبیه چشم باشد. هرچند این احتمال نیز وجود دارد که اسکنر اثر انگشت آن در زیر نمایشگر تعبیه شده باشد. البته نباید زود قضاوت کنیم،‌ چرا که ممکن است این تنها یک رندر مفهومی ایجاد شده توسط یکی از طرفداران کمپانی شارپ باشد و عملا شاهد عرضه چنین گوشی در دنیای واقعی نباشیم.

متن موجود بر روی نمایشگر گوشی در این رندر نشان می‌دهد که احتمالا آن در 30 سپتامبر (8 مهر) رونمایی خواهد شد.

آغاز دور دوم فروش شارپ آکواس اس 2 در چین

در اخباری مرتبط، گفته می شود شارپ آکواس اس 2 از 14 آگوست (23 مرداد) وارد بازار چین شده و تمامی نسخه‌های آن به فروش رسیده است. حال بار دیگر فروش گوشی S2 امروز در چین آغاز خواهد شد.

شارپ آکواس اس 2

شارپ آکواس اس 2 مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی است که با قیمت 374 دلار به فروش می‌رسد. البته این گوشی یک نسخه بین‌المللی به نام International Edition نیز دارد که با قیمت 493 دلار فروخته می‌شود. این نسخه همانطور که از نامش پیداست مختص بازارهای بین‌المللی است. در سمتی دیگر مدل مجهز به رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی آکواس S2 با قیمت 568 دلار روانه بازار شده است. از دیگر مشخصات فنی این پرچمدار باید به نمایشگر 5.5 اینچی IGZO با وضوح 1080×2040‌ پیکسل، پشتیبانی از نسبت ابعاد 17:9، دوربین دوگانه 12 + 8 مگاپیکسلی، باتری 3.020 میلی‌آمپر ساعتی و چیپست اسنپدراگون 630 یا 660 اشاره کرد.

1396-05-28

دیدگاهتان را بنویسید