تصویری جدید از نسخه قرمز گوشی اوپو آر 9 اس لو رفت

نسخه قرمز گوشی اوپو آر 9 اس

تصویری جدید از نسخه قرمز گوشی اوپو آر 9 اس لو رفت

حدود دو ماه پیش بود که کمپانی چینی اوپو (Oppo) بدون هیچ مراسمی، از گوشی های هوشمند و قدرتمند اوپو آر 9 اس (R9s) و آر 9 اس پلاس (R9s Plus) رونمایی کرد. این محصولات جدید با بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع VOOC و قیمت نسبتا بالای 410 و 520 دلاری، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کردند. بعد از استقبال بسیار خوب کاربران، حالا تصویری جدید از نسخه قرمز گوشی اوپو آر 9 اس لو رفته که زیبایی این اسمارت فون را دوچندان می‌کند.

بنا بر اطلاعاتی که توسط یکی از حساب‌های کاربری شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر شده، نسخه قرمز گوشی اوپو آر 9 اس پیش از پایان سال جاری وارد بازار کشور چین خواهد شد. اگرچه این منبع هیچ صحبتی از تغییر سخت افزار این گوشی نکرده، اما چنین موردی با معرفی یک رنگ جدید بعید به نظر می‌رسد.

نسخه قرمز گوشی اوپو آر 9 اس

نسخه قرمز گوشی اوپو آر 9 اس تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار چین می‌شود

به‌نظر انتخاب این رنگ زیبا برای اوپو آر 9 اس تصمیمی هوشمندانه از سوی مدیران خواهد بود. برای کاربرانی که با محصول جدید شرکت اوپو آشنایی ندارند، باید بگوییم آر 9 س با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و فول اچ دی، به تراشه قدرتمند و هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625 (Snapdragon 625) با فناوری ساخت 14 نانومتری مجهز شده و در کنار 4 گیگابایت حافظه رم، دستورات کاربران را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد. به‌علاوه وجود سنسورهای 16 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و جلویی دستگاه می‌تواند این گوشی جدید و قدرتمند را به یکی از بهترین محصولاتی که تاکنون توسط شرکت اوپو ساخته است، تبدیل کند.

پیش‌تر نسخه اصلی از آر 9 پلاس با قیمت 410 دلار روانه بازار شده بود. اما هنوز زمان عرضه نسخه قرمز این گوشی و احتمال ورود آن به بازار جهانی مشخص نشده و حتی شاید قیمت آن کمی بیشتر از نسخه اصلی باشد.

1395-09-23

دیدگاهتان را بنویسید