تصویر سه بعدی جدیدی از قاب پشتی گوشی جدید نوبیا لو رفت

تصویر سه بعدی جدیدی از قاب پشتی گوشی جدید نوبیا لو رفت

تصویر سه بعدی جدیدی از قاب پشتی گوشی جدید نوبیا لو رفت

برند نوبیا (Nubia) که تحت مالکیت کمپانی چینی ZTE قرار دارد، به تازگی تحرکات زیادی داشته و گویا قرار است در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه‌ی یک گوشی جدید نوبیا باشیم. این گوشی که احتمالا برای کاربران علاقه‌مند به مشخصات سخت افزاری مناسب و سطح میان‌رده رو به بالا عرضه خواهد شد، دقایقی پیش در چند رندر سه بعدی و تصاویری که از قاب پشتی و دوربین آن گرفته شده، دیده شده است.

با وجود این که تصویر واقعی منتشر شده از این اسمارت فون، تنها پنل پشتی آنها را نشان می‌دهد، اما بدون شک گوشی جدید نوبیا نیز جزو گوشی‌های برتر این برند چینی محسوب خواهد شد و شاید هم این مدل به عنوان دنباله‌ای برای سری نوبیا زد ۱۱ روانه‌ی بازار شود. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این مدل نیز دارای همان طراحی خطوط آنتن مدل زد ۱۱ بوده و شاید تنها تفاوت اصلی آنها، نبود سنسور تشخیص اثر انگشت بر روی پنل پشتی باشد؛ اگر این تصویر از روی محصول واقعی گرفته شده باشد، این احتمال وجود دارد که سنسور اثر انگشت به پنل جلویی منتقل شود و یا حتی طراحان تصمیم بگیرند به کلی از قرار دادن این قابلیت منصرف شده و به سراغ سنسورهایی نظیر اسکنر عنبیه‌ی چشم بروند.

تصویر سه بعدی جدیدی از قاب پشتی گوشی جدید نوبیا لو رفت

گوشی جدید نوبیا ، نوبیا زد ۱۲ نام خواهد گرفت؟

از روی تصویر می‌توانیم حدس بزنیم که گوشی جدید نوبیا دارای بدنه‌ای فلزی خواهد بود و البته لوگوی نوبیا نیز برخلاف مدل های قبلی، به قسمت بالایی بدنه منتقل خواهد شد. ساختار دوگانه‌ای برای لنزهای دوربین دیده نمی‌شود، اما یک لنز نسبتا بزرگ و چراغ فلش ال ای دی در کنار آن، بر روی گوشه‌ی سمت چپ بالایی این اسمارت فون قرار خواهند گرفت.

گفتنی است که هنوز هیچ جزییات دیگری شامل تاریخ عرضه، قیمت، مشخصات سخت افزاری و حتی نام این محصول فاش نشده و احتمالا طی هفته‌های آینده، این موارد را در گزارش‌های تکمیلی در گجت نیوز مشاهده خواهید کرد.

1395-11-04

دیدگاهتان را بنویسید