تصویر قاب شفاف گلکسی اس 8 حذف دکمه‌ی هوم آن را تایید می‌کند

تصویر قاب شفاف گلکسی اس 8 حذف دکمه‌ی هوم آن را تایید می‌کند

تصویر قاب شفاف گلکسی اس 8 حذف دکمه‌ی هوم آن را تایید می‌کند

انتشار شایعات قوی‌تر به همراه تصاویر باکیفیت درباره‌ی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) ادامه دارد و حالا ایوان بلس، خبرنگار مشهور VentureBeat که همه او را به سبب حساب کاربری @evleaks در توییتر می‌شناسیم، بعد از این که هفته‌ی گذشته در توییتی ساخت مدل اس ۸ پلاس را تایید کرد، بار دیگر تصویری را از مدل استاندارد این گوشی در حالی که یک قاب محافظ شفاف بر روی آن قرار دارد، افشا کرده است.

این تصویر نشان می‌دهد که عکس ها و رندرهایی که تا به حال از این محصول لو رفته‌اند، کاملا حقیقت دارند و کمپانی های سازنده‌ی لوازم جانبی آن نیز خود را برای رونمایی بزرگ آماده می‌کنند. یکی از مهمترین نکات مربوط به این تصویر گلکسی اس 8 این است که لوگوی سامسونگ از روی قسمت بالایی نمایشگر حذف شده و همزمان با کاهش حاشیه‌های نمایشگر از دو لبه‌ی بالا و پایین بدنه، این لوگو نیز به روی پنل پشتی منتقل شده است.

علاوه بر حاشیه‌ی بالا، حاشیه‌ی پایین نمایشگر نیز تقریبا حذف شده است و با ناپدید شدن دکمه‌ی هوم، احتمالا شاهد یکی از بالاترین ارقام نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی گلکسی اس 8 خواهیم بود. به نظر می‌رسد که یک خمیدگی مشابه گلکسی اس ۷ اج در پرچمدار جدید سامسونگ وجود داشته باشد و حالا باید دید که آیا مدل پلاس نیز دارای این خمیدگی خواهد بود و یا سامسونگ پرچمداران جدید خود را در دو طراحی متفاوت روانه‌ی بازار خواهد کرد:

تصویر قاب شفاف گلکسی اس 8 حذف دکمه‌ی هوم آن را تایید می‌کند

دکمه‌ی جدیدی به گلکسی اس 8 اضافه خواهد شد

تقریبا تمام شایعات پیشین در این تصویر سه بعدی که داخل قاب شفاف قرار گرفته است نیز به چشم می‌خورند و شاهد این هستیم که سنسور تشخیص اثر انگشت گلکسی اس 8 به پنل پشتی منتقل شده و در سمت راست لنز دوربین قرار گرفته است. بعد از حذف دکمه‌ی هوم، یک دکمه‌ی سخت افزاری جدید به لبه‌ی سمت چپ که دکمه‌های تغییر میزان ولوم صدا وجود دارند، اضافه شده که پیش‌بینی می‌شود این دکمه برای فراخوانی دستیار صوتی هوشمند سامسونگ یا همان Bixby به کار گرفته شود؛ گفته می‌شود که این دستیار صوتی آخرین مراحل توسعه‌ی خود را طی می‌کند و گلکسی اس 8 اولین اسمارت فونی در خانواده‌ی گلکسی‌های این برند کره‌ای خواهد بود که از آن برخوردار می‌شود تا محصولات جدید سامسونگ نیز مشابه گوگل و اپل، به یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شوند.

در انتهای گزارش نیز آمده است که این تصویر در واقع دو پرچمدار جدید دنیای اندروید را نشان می‌دهد و گوشی قرار گرفته در پایین اس ۸، ال جی جی ۶ است که درون یک قاب محافظتی شفاف قرار گرفته است. این تصویر نیز شامل نکات جذابی است که برخورداری از یک ساختار دوگانه برای دوربین‌های پشتی، قرار گرفتن سنسور تشخیص اثر انگشت در یک قالب دایره‌ای و بر روی پنل پشتی در کنار باتری غیر قابل جدا شدن و کاهش حاشیه‌های نمایشگر در پرچمدار جدید این کمپانی را تایید می‌کنند.

1395-11-30

دیدگاهتان را بنویسید