تصویر گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ با بدنه خاکستری در فضای مجازی منتشر شد

نوت 8 سامسونگ

تصویر گلکسی نوت 8 سامسونگ با بدنه خاکستری منتشر شد

رویداد معرفی گوشی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) به زودی برگزار می‌شود و تنها ساعاتی مانده به این رویداد، تصویری از نسخه خاکستری این محصول منتشر شد.

ایوان بلاس یکی از لودهندگان معروف در فضای مجازی به شمار می‌رود و معمولا او را با انتشار تصاویر و اطلاعات حقیقی و دقیق به خاطر داریم. ایوان از آخرین لحظات باقی‌مانده تا شروع رویداد کره‌ای‌ها نهایت بهره را برده و حالا تصویری از فبلت نوت 8 سامسونگ در نسخه خاکستری (Orchid Grey) را منتشر کرده است.

علاوه بر دوربین دوگانه در بخش پشتی محصول، حسگر اثرانگشت را در سمت راست دو لنز عکاسی Note 8 می‌بینیم که با فلش دوگانه LED همراه شده است. از آنجایی که این دو در بین حسگر و لنز دوربین تعبیه شده‌اند، امکان این موضوع که کاربران دو سنسور را با هم اشتباه بگیرند بسیار کم بوده و مشکلی از این نظر وجود نخواهد داشت.

انتظار می‌رود فبلت نوت 8 سامسونگ با صفحه نمایش 6.3 اینچی سوپر آمولد و رزولوشن صفحه 1440 در 2960 از راه برسد. نسخه آمریکایی Galaxy Note 8 با تراشه اسنپدراگون 835 همراه شده و نسخه بین‌المللی محصول نیز از چیپست اگزینوس 8895 بهره می‌برد. 6 گیگابایت حافظه رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر مشخصات احتمالی پرچمدار کره‌ای به شمار می‌روند. هر دو لنز دوربین در پشت محصول 12 مگاپیکسلی بوده و تکنولوژی تثبیت‌ اپتیکال تصاویر و زوم اپتیکال 2X در آنها قرار گرفته است. دوربین 8 مگاپیکسلی فبلت در جلو از عهده اموری نظیر عکس‌های سلفی و مکالمات تصویری بر می‌آید. یک باتری بزرگ با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت این مجموعه را تغذیه می‌کند. همچنین سیستم‌عامل اندروید نوقا به صورت پیش‌فرض در نوت 8 سامسونگ راه‌اندازی شده است.

رویداد جدید کره‌ای‌ها که در آن فبلت جدید سری نوت نیز رونمایی می‌شود تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد و با پوشش اخبار و حواشی این مراسم در گجت نیوز همراه شما هستیم. در ادامه توجه شما را به تصویر منتشر شده از نسخه خاکستری این محصول جلب می‌نماییم:

نوت 8 سامسونگ

1396-06-01

دیدگاهتان را بنویسید