تعویض گوشی‌ها با سرعت بسیار بالا در خدمات پس از فروش هواوی

خدمات پس از فروش هواوی

تعویض گوشی‌ها با سرعت بسیار بالا در خدمات پس از فروش هواوی

با خدمات پس از فروش هواوی ، تعویض گوشی‌ها به سرعت و در مدت زمان بسیار کم انجام شده و دستگاه جدید به صورت رایگان به درب منزل مشتری ارسال می‌شود.

خدمات پس از فروش هواوی همواره علاوه بر تلاش جهت ارئه خدماتی با کیفیت در سرتاسر ایران به سرعت و امنیت ارائه خدمات نیز توجه ویژه‌ای داشته است. برای این منظور مفتخریم که توسط شبکه‌ای گسترده از خدمات که تمام شهرهای ایران را در برگرفته است و با بهره‌گیری از خدمات ارسال و دریافت سریع و مطمئن پاسخگوی نیازهای هم‌وطنان عزیزمان بوده‌ایم.

شرایط ویژه تعویض دستگاه با خدمات پس از فروش هواوی

علاوه بر این هواوی برای دستگاه‌های تعویض شده شرایط ویژه‌ای را نیز در نظر گرفته است، به این صورت که اگر دستگاهی در مدت زمان 15 روز بعد از خرید و فعال‌سازی به مراکز خدمات و یا ارسال و دریافت هواوی در هر کجای ایران تحویل داده شود پس از تایید شدن تعویض، دستگاه جدید به صورت رایگان به درب منزل مشتری ارسال خواهد شد. مدت زمان این سرویس در شهرهای بزرگ نهایتا 48 ساعت و در شهرهای کوچک حداکثر 72 ساعت می‌باشد.

خدمات پس از فروش هواوی

برای کسب هرگونه اطلاعات در خصوص خدمات ارسال و دریافت رایگان هواوی می‌توانید با شماره 02142000 تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر با کارشناسان هواوی در هر ساعت از شبانه‌روز چت کنید:

https://goo.gl/8zspMf

1396-09-14

دیدگاهتان را بنویسید