تماشا کنید: اسکوتر خود متعادل Uo با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای

اسکوتر خود متعادل

تماشا کنید: اسکوتر خود متعادل Uo با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای

شرکت Segway که شعار اصلی آن فراهم‌سازی حمل و نقل شخصی برای جابه‌جایی افراد به ساده‌ترین شکل ممکن است، اولین شرکتی بود که وعده داد انقلابی در زندگی شهری مخصوصا برای پلیس‌ها و راهنماهای تور ایجاد خواهد کرد. مدتی بعد شاهد عرضه گجت‌های فوق‌العاده محبوب و جذاب هاوربورد بودیم که افراد در سراسر دنیا خیلی زود به آن روی خوش نشان دادند. البته این روال صعودی خیلی طول نکشید و با انفجار گسترده این هاوربوردها، کمی از محبوبیتشان کاسته شد. بعد از عرضه هاوربورد، تاکنون محصولی انقلابی در حوزه حمل و نقل شهری دیده نشده است. شاید عرضه یک اسکوتر خود متعادل ، این روال را تغییر بدهد.

از مدت‌ها قبل انتظار یک آونگ وارونه را کشیده و می‌دانستیم محصولی خلاقانه برای تغییر سبک حمل و نقل شخصی در راه است. استفاده از اسکوتر خود متعادل مزایای بسیار زیادی داشته و خطر استفاده از این دسته وسایل را به حداقل می‌رساند.

اسکوتر خود متعادل

بیشینه سرعت اسکوتر خود متعادل چنگی به دل نمی‌زند

این اسکوتر خود متعادل Uo (Uber-Ball) نام داشته و از یک گوی به عنوان چرخ استفاده می‌کند. این وسیله در حرکت و چرخش به جهات مختلف هیچ محدودیتی ندارد. سکوی محل ایستادن کاربر، بر روی توپ لاستیکی جامد متعادل شده و سه موتور قدرت لازم برای حرکت آن را تامین می‌کنند. بیشینه سرعت این اسکوتر خود متعادل آن‌چنان زیاد نیست و مرز نهایی آن، یازده کیلومتر بر ساعت است. نحوه حرکت دستگاه به وسیله ترکیبی از دو کنترلر برای کنترل حرکت رو به جلو و همچنین چرخش در جهات مختلف مدیریت می‌شود.

اسکوتر خود متعادل

عجله نکنید، چرا که هنوز خبری از این اسکوتر خود متعادل نیست و Uber-Ball، همانطور که ممکن است تاکنون حدس زده باشید، یک پروژه اولیه و در انتظار پشتیبانی در کیک استارتر است. اگر برای خرید این محصول مشتاق هستید، می‌توانید یکی از پنجاه اسکوتری را که قرار است پیش از تولید انبوه ساخته شود، با پرداخت مبلغی کمتر از هزار دلار از هم اکنون پیش خرید کنید. برای ورود به صفحه Uo در کیک استارتر می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

1396-01-26

دیدگاهتان را بنویسید