تماشا کنید: تست سقوط آیفون 7 از هلیکوپتر !

تست سقوط آیفون 7

تماشا کنید: تست سقوط آیفون 7 از هلیکوپتر !

پس از انتشار تست سقوط آیفون 7 و مقایسه آن با آیفون 6 اس، حال ویدئویی جدید از این گوشی هوشمند منتشر شده که پرتاب این گوشی هوشمند از ارتفاع بالا و در واقع از یک هلیکوپتر را نشان می‌دهد. هر چند شاید انجام این آزمایش کمی غیر منطقی به نظر برسد، اما اپل قصد داشته تا با انجام این کار، بدنه مقاوم آیفون جدید را نشان دهد. تصور می‌کنید که این آزمایش چه نتیجه‌ای داشته است؟ آیا پرچم دار اپل می‌تواند از این آزمایش سخت سربلند بیرون بیاید؟ با گجت نیوز و تست سقوط آیفون 7 از هلیکوپتر همراه باشید.

تست سقوط آیفون 7 این بار از یک هلیکوپتر

در تصویر قرار گرفته، کاملا مشخص است که در این آزمایش، صفحه نمایش دستگاه صدمه دیده، اما بر خلاف تصور بسیاری از افراد، آیفون 7 پس از برخورد با زمین، بدون هیچ مشکلی کار می‌کیرد. پیش از اینکه بخواهیم شاهد سقوط این گوشی هوشمند باشیم، آزمایش کنندگان شروع به ضبط ویدئو با آن نموده و سپس آن را از هلیکوپتر به پایین انداختند. شاید در این لحظه منتظر پایان فیلمبرداری آیفون 7 باشیم، اما در کمال تعجب، این دستگاه هنوز در حال فیلمبرداری بود. محتوای ضبط شده نیز بسیار گیج‌کننده بود!

آیفون 7 تا این لحظه نشان داده که مقاومت بالایی دارد و حتی اگر از ارتفاع بسیار بالایی نیز رها شود، باز هم می‌تواند سالم بماند. هر چند، این آزمایش روی آسفالت انجام نشده و پرچم دار جدید بر روی چمن افتاده تا سطح آزمایش کمی نرم‌تر باشد. تصور کنید که وسیله‌ای همچون یک گوشی هوشمند از ارتفاع بسیار بالا بر روی آسفالت بیفتد، در این صورت این وسیله، ساخته‌‎ی هر شرکتی که باشد، بدون شک در هم خواهد شکست.

حالا که Callux، آیفون 7 خود را از یک هلیکوپتر به زمین انداخته، نباید شما هم این کار را انجام دهید! در ادامه از شما دعوت می‌کنیم که تست سقوط آیفون 7 از یک هلیکوپتر را مشاهده نمایید:

1395-06-30

دیدگاهتان را بنویسید