تی سی ال در نمایشگاه CES 2017 از گوشی جدید بلک بری رونمایی خواهد کرد

گوشی جدید بلک بری

تی سی ال در نمایشگاه CES 2017 از گوشی جدید بلک بری رونمایی خواهد کرد

یکی از مدیران ارشد کمپانی TCL در توییت تازه خود این خبر را افشا کرده که قرار است آن‌ها در نمایشگاه CES 2017، از گوشی جدید بلک بری رونمایی کنند. هرچند احتمال دارد شاهد پرده برداری از محصولات دیگری نیز توسط این شرکت چینی باشیم.

همانطور که احتمالا شنیده‌اید، بلک بری چندی پیش اعلام کرده بود که رسما از دنیای سخت افزار و تولید گوشی های هوشمند فاصله گرفته و به جای آن، قصد دارد با آغاز همکاری با شرکت های شخص ثالث، تولید محصولات سخت افزاریش را به آن‌ها سپرده و عملا خودش تنها بخش نرم افزاری را در دست گیرد.

این شرکت در هفته گذشته، شرکت چینی تی سی ال (TCL) را به عنوان همکار جدید خود معرفی کرد تا گوشی جدید بلک بری و احتمالا محصولات سخت افزاری بعد از آن نیز با استفاده از پتانسیل‌های تی سی ال ساخته شود.

خبر خوب برای طرفداران برند بلک بری این خواهد بود که ظاهرا تی سی ال قرار است در آینده‌ای نه چندان دور، از نسل جدید گوشی های اندرویدی بلک بری رونمایی به عمل آورد. استیو سیستولی (Steve Cistulli)، مدیرعامل منطقه شمال آمریکا شرکت تی سی ال همراه با ارسال یک توییت، این خبر را تایید کرده که آن‌ها قصد دارند تا در نمایشگاه CES 2017 ، از گوشی جدید بلک بری و احتمالا چندین دستگاه دیگر پرده برداری کنند. وی در توییت خود، اینگونه می‌نویسد:

یک خبر بسیار مهیج. نمی‌توانم تا نمایشگاه CES 2017 صبر کنم تا اطلاعات بیشتری رو از بلک بری جدید بدم!

گفتنیست که نمایشگاه CES 2017 در اوایل ژانویه سال آینده میلادی برگزار خواهد شد و این بدان معناست که ما تنها چند هفته دیگر با رونمایی رسمی از گوشی جدید بلک بری توسط شرکت تولیدی TCL فاصله خواهیم داشت. متاسفانه، هنوز هیچ اطلاعاتی از این گوشی به بیرون درز پیدا نکرده است، اما اگر از طرفداران محصولات بلک بری هستید، قطعا از این خبر خوشحال خواهید بود.

آیا تی سی ال با گوشی جدید بلک بری می‌تواند بار دیگر محبوبیت را به گوشی های این برند بازگرداند؟

TCL نام جدیدی در دنیای تلفن های همراه نیست. این کمپانی صاحب اصلی گوشی های آلکاتل است و در ساخت گوشی های هوشمند بلک بری DTEK50 و بلک بری DTEK60 نیز کمک بزرگی را به شرکت کانادایی بلک بری کرده است؛ بنابراین آن‌ها تجربیات زیادی را به دست آورده‌اند. حال زمان آن فرا رسیده تا تی سی ال این بار در قالب کمپانی بزرگ‌تری همچون BlackBerry پا به عرصه بگذارد و باید دید که آیا آن‌ها در احیای این برند، موفق ظاهر خواهند شد یا خیر!

1395-09-29

دیدگاهتان را بنویسید