جایگری سیستم صوتی در داخل پنل های اولد کریستال ساند ال جی

پنل های اولد کریستال ساند ال جی

تلویزیون اولد کریستال ساند ال جی ؛ صدا از داخل نمایشگر پخش می‌شود

سخت است بخواهیم نمایشگاه سی ای اس را بدون درخشش شرکت ال جی دیسپلی (LG Display) و تجربه آخرین تکنولوژی های این غول کره‌ای تصور کنیم. امسال نیز هیچ به همین روال این شرکت با حضور در بزرگترین نمایشگاه لوازم الکرونیکی مصرفی جهان، از آخرین دستاوردهای خود در حوزه نمایشگرها رونمایی کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نمایشگرهای اولد دو طرفه و شفاف و همچنین تکنولوژی تازه توسعه یافته اولد کریستال ساند ال جی اشاره کرد.

این شرکت در کنار تمامی تلویزیون های جدیدی که در این نمایشگاه از آن‌ها رونمایی کرده، از پنل های نمایشگری با ضخامت یک ورق کاغذ، در اندازه‌های 65 و 77 اینچی و همچنین با عنوان Ultra HD Wallpaper OLED رونمایی کرد که مناسب نصب به دیوار و ارائه کیفیت اعجاب انگیزی از کیفیت تصویر هستند.

پنل های اولد کریستال ساند ال جی (LG Crystal Sound OLED) نیز ارائه کننده تازه‌ترین تکنولوژی های این غول کره‌ای هستند که به تازگی توسعه یافته‌اند. اگر چه این پنل ها در سایز های کوچکتر 55 و 65 اینچی و با وضوح Ultra HD ارائه می‌شوند، اما سیستم صوتی ادغام شده در پس تصویر آن‌ها می‌تواند یکی از جذابیت‌های مهم آن‌ها به حساب آید.

پنل اولد کریستال ساند ال جی ، ارائه کننده تجربه همه جانبه صوتی

پنل های اولد کریستال ساند ال جی برای نخستین بار است که پا به این صنعت گذاشته‌اند و سیستم صوتی مستقیم در داخل پنل آن‌ها قرار گرفته است. ال جی دیسپلی توضیح می‌دهد این امر به جهت ذخیره فضای ظاهری انجام گرفته است و مناسب تکنولوژی اولد خواهد بود که در آن هیچ نیازی به نور پس زمینه نیست. این نمایشگرها نه تنها عیار واقعی تلویزیون ها را نشان می‌دهند، بلکه به جای اسپیکرهایی که صدا را از اطراف پخش می‌کنند، این تکنولوژی دقیقا از پشت همان تصویر در حال نمایش صدا را پخش می‌کند تا تجربه صوتی همه جانبه‌ای را به کاربرانش الائه کند. این که کیفیت صدای قابل پخش توسط پنل های اولد کریستال ساند ال جی (LG Crystal Sound OLED) چگونه خواهد بود مشخص نیست، اما بدون شک نمی‌توان انتظاری به جز ارائه کیفیت عالی صوتی از کمپانی بزرگی همچون ال جی داشت. در روزهای آینده بیشتر در ارتباط با این تکنولوژی صحبت خواهیم کرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-15

دیدگاهتان را بنویسید