جدیدترین آمار بازدید ماهیانه یوتیوب اعلام شد؛ 1.5 میلیارد کاربر عضو و چندین میلیون غیرعضو

جدیدترین آمار بازدید ماهیانه یوتیوب

جدیدترین آمار بازدید ماهیانه یوتیوب اعلام شد؛ 1.5 میلیارد کاربر عضو و چندین میلیون غیرعضو

بر اساس جدیدترین آمار بازدید ماهیانه یوتیوب که در کنفرانس VidCon اعلام شده، این رسانه پخش ویدیوی آنلاین به صورتی توقف‌ناپذیر به رشد خود ادامه می‌دهد. آمار بازدید یوتیوب فراتر از حد تصور است.

سوزان وجسیسکی ‬ (Susan Wojcicki) مدیر عامل یوتیوب، در جریان کنفرانس VidCon آمار و ارقام شگفت‌آوری را درباره رسانه پخش ویدیوی آنلاین خود ارائه کرد. در این کنفرانس که هر سال در لس‌آنجلس برگزار می‌شود، محبوب‌ترین ستاره‌ها و چهره‌های سرشناس یوتیوب با طرفداران خود دیدار می‌کنند. همچنین کاربران حرفه‌ای، با شرکت در این رویداد با جدیدترین ترفندها و تکنیک‌ها برای ساخت ویدیوهای حرفه‌ای‌تر آشنا می‌شوند. این رویداد در سال جاری بین روزهای بیست و سوم تا بیست و پنجم ژوئن (دوم تا چهارم خرداد) برگزار شده است.

آمار بازدید ماهیانه یوتیوب باورنکردنی است، به طوری که تنها یک میلیارد و پانصد میلیون نفر کاربر لاگین کرده به وب سایت از آن استفاده می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع که تعداد بسیار بیشتری از کاربران بدون ایجاد نام کاربری و وارد شدن به وب سایت یوتیوب از آن استفاده می‌کنند، می‌توان آمار بازدید ماهیانه را بسیار بیشتر از دو میلیارد کاربر دانست.

جدیدترین آمار بازدید ماهیانه یوتیوب

آمار بازدید ماهیانه یوتیوب بیش از دو میلیارد کاربر را در بر میگیرد

بر اساس گفته‌های مدیر عامل این شرکت، گسترش استفاده از تلویزیون‌های هوشمند دارای اتصال به اینترنت و تماشای ویدیوهای یوتیوب از این طریق، یکی از مهمترین عوامل افزایش آمار بازدید یوتیوب بوده است. این قابلیت طی چند سال اخیر و بعد از عرضه گوگل کروم کست در سال 2013 در اختیار کاربران قرار گرفت.

یکی دیگر از آمارهای بسیار جالب درباره این رسانه، میزان استفاده متوسط کاربران از آن در طول روز است. گفته می‌شود کاربران به صورت متوسط، روزی یک ساعت با استفاده از گوشی موبایل یا تبلت خود در یوتیوب به تماشای ویدیو می‌پردازند.

1396-04-02

دیدگاهتان را بنویسید