دانلود منیجر گوگل از فروشگاه گوگل پلی حذف شد؛ دانلود فایل نصبی برنامه Files Go

برنامه Files Go

دانلود منیجر گوگل از فروشگاه گوگل پلی حذف شد؛ دانلود فایل نصبی برنامه Files Go

دانلود منیجر گوگل ساعاتی پیش به دلایل نامعلوم از فروشگاه گوگل پلی حذف شد و کاربران دیگر به آن دسترسی ندارند. جهت دانلود فایل نصب برنامه Files Go با ما همراه باشید.

شرکت گوگل به تازگی فایل منیجر جدید خود با نام برنامه Files Go را برای سیستم عامل اندروید معرفی کرده است. این برنامه که به تازگی در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته بود حالا دیگر در دسترس کاربران نیست و باید دید آیا مسئولان گوگل به زودی آن را دوباره در اختیار کاربران قرار می‌دهند یا نه. با این حال اگر دوست دارید هرچه زودتر این فایل منیجر جدید را در گوشی اندرویدی خود امتحان کنید، در اینجا به شما کمک خواهیم کرد.

درست است که کاربران اندروید در زمینه اپلیکیشن‌های مدیریت فایل موارد زیادی را در فروشگاه گوگل پیش رو دارند، اما بنا به دلایلی مسئولان گوگل تصمیم گرفته‌اند فایل منیجر اختصاصی خود را طراحی کرده و با سایر موارد محبوب و پرکاربرد به رقابت بپردازند. اپلیکیشن‌های مربوط به سرویس‌های مختلف گوگل معمولا به دلیل کارکرد مناسب، امنیت و از همه مهمتر رایگان بودن از محبوبیت بالایی برخوردارند و برنامه Files Go نیز احتمالا از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

برنامه Files Go

برنامه Files Go هم‌اکنون در نسخه آزمایشی خود قرار دارد و هنوز رسما در فروشگاه گوگل پلی در اختیار همه کاربران قرار نگرفته است. این نسخه بتا احتمالا با باگ‌های ریز و درشتی همراه است و به همین دلیل گوگل نمی‌خواهد در حال حاضر همه کاربران آن را مورد استفاده قرار دهند. با این حال فایل APK فایل منیجر گوگل هم‌اکنون در سرویس‌های مختلف منتشر شده است و می‌توانید به راحتی آن را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.

طبق معمول رابط کاربری این اپلیکیشن گوگل نیز بسیار جذاب و کاربر پسند طراحی شده است. کارت‌های مختلفی در داخل این رابط کاربری قرار دارند که به سرعت اطلاعات مربوط به حافظه داخلی و خارجی گوشی را در اختیارتان قرار خواهند داد. این برنامه به سرعت، اپلیکیشن‌های تکراری را پردازش کرده و گزینه مربوط به پاک کردن فایل‌های اضافه را در دسترس کاربر قرار می‌دهد.

برنامه Files Go با شناسایی فایل‌های پرحجم و محل ذخیره شدن آنها، تکنیک‌هایی جهت خالی کردن حافظه را به کاربران ارائه می‌کند. همچنین کاربرد اصلی این اپلیکیشن گشت و گذار در پوشه‌های داخلی گوشی و مدیریت فایل‌های درون آنهاست و به خوبی از عهده این کار بر می‌آید. با این حال خبری از گزینه‌های حرفه‌ای‌تر در ابزارهایی نظیر Solid Explorer در این برنامه نیست.

این برنامه بر روی گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید 5 به بالا پشتیبانی می‌شود. جهت دانلود نسخه APK برنامه Files Go شرکت گوگل می‌توانید از این لینک استفاده کنید. توجه داشته باشید که قبل از نصب حتما باید گزینه مربوط به منابع ناشناخته در تنظیمات گوشی اندرویدی فعال باشد.

1396-08-17

دیدگاهتان را بنویسید