درز تصاویر نسخه مات و براق آیفون 7 پلاس پیش از رونمایی رسمی

آیفون 7

درز تصاویر نسخه مات و براق آیفون 7 پلاس پیش از رونمایی رسمی

هرچه به روز احتمالی برگزاری مراسم رونمایی از آیفون های نسل جدید نزدیک تر میشویم، شاهد آن هستیم که اطلاعات و تصاویر منستب بیشتری به آیفون 7 و 7 پلاس به بیرون درز پیدا میکند. در همین راستا ساعاتی پیش نیز تصاویری از نسخه مات و براق آیفون 7 پلاس پیش از رونمایی رسمی منتشر گردید. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

آیفون 7

تصاویری از نسخه براق و مات آیفون 7 پلاس منتشر شد

همانطور که می‌دانید، اپل از سال 2009 و بعد از عرضه آیفون 3GS، تاکنون از رنگ مشکی در گوشی های خود استفاده نکرده و این در حالیست که به نظر می‌رسد این رویه به زودی تغییر پیدا خواهد کرد. این تصاویر واضح‌ترین تصاویر از نسل بعدی آیفون‌ها هستند و همانطور که در آنها مشاهده می‌شود، خبری از درگاه جک 3.5 میلی متری صدا در هیچ طرفی از گوشی نیست.

آیفون 7

در صورت حقیقی بودن این تصاویر، انتظار می رود اهالی کوپرتینو امسال در کنار عرضه آیفون 7 در رنگ‌های خاکستری، طلایی، رز گلد و نقره ای، مدلی با بدنه ای به رنگ مشکی مات و مشکی براق، شبیه به آن چیزی که در گذشته در Mac Pro شاهد استفاده از آن بویدم نیز ارائه گردد.

آیفون 7

در سوی دیگر، به کار گیری لنز دوگانه دوربین در این مدل از آیفون 7 مشهود است. در هر حال از دیگر ویژگی های گوشی مورد بحث که فردا شب (18 شهریور ماه) قرار است طی مراسمی از آن رونمایی شود، می‌توان به تراشه A10، دو گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی 64، 128 و احتمالا 256 گیگابایتی اشاه کرد.

نظر شما در مورد رویداد پیش روی کمپانی اپل و معرفی آیفون‌ 7 و آیفون 7 پلاس این شرکت چیست؟ آیا با وجود مشکلات اخیر گلکسی نوت 7 سامسونگ، پرچمداران امسال اهالی کوپرتینو موفقیت بزرگی کسب خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

1395-06-16

دیدگاهتان را بنویسید