در فیلم DEADPOOL 2 نقش Cable را چه کسی بازی می‌کند؟

فیلم Deadpool

در فیلم DEADPOOL 2 نقش Cable را چه کسی بازی می‌کند؟

با توجه به موفقیتی که فیلم DEADPOOL توانست به دست آورد، خبر ساخت دومین قسمت از این سری چندان هم غافلگیرکننده نبود. اما آنچه باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران این سری شد، خبر حضور شخصیت Cable در این قسمت بود. حالا هم که ظاهراً بحث بر سر مناسب‌ترین بازیگر برای این نقش است و کسانی که دوست دارند این شانس نصیب آن‌ها شود.

اگر از طرفداران کامیک‌های مارول و مجموعۀ X-Men باشید، احتمالاً با شخصیت Cable آشنایی دارید. او یک جهش‌یافته و نتیجۀ رابطۀ Cyclops (یکی از مردان ایکس که چشمانش لیزر شلیک می‌کنند) با یک کلون شبیه‌سازی شده از Jean Gray است. شخصیت Cable توانایی بسیار بالایی در مبارزه دارد و به کمک ذهن خود می‌تواند با دیگران تلپاتی برقرار کرده و اجسام مختلف را جابجا کند.

این شخصیت تا به حال در داستان‌های بسیاری حضور داشته و ماجراهای مختلفی را پشت سر گذاشته است. در سال 2004، یکی دیگر از مجموعه کمیک‌های او به نام Cable & DEADPOOL آغاز شد که همان داستانی است که تصور می‌شود در فیلم جدید DEADPOOL با آن روبرو باشیم.

اکنون که بیشتر با این شخصیت آشنا شدیم، می‌توانیم به سراغ خبر اصلی برویم. قبل از این و بعد از حتمی شدن حضور Cable در فیلم DEADPOOL 2، استفان لانگ (Stephen Lang) در مورد علاقه خود به بازی در این نقش صحبت کرده و حتی در شبکه‌های اجتماعی هم عکسی از خودش گذاشته بود که در آن مشغول آماده شدن برای ایفای این نقش بود. ظاهراً طرفداران سری DEADPOOL هم از این موضوع استقبال کردند و او را مناسب این نقش می‌دانستند. البته بازیگران دیگری هم برای این نقش مطرح شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به John Hamm و Jefferey Dean Morgan اشاره کرد.

حالا هم یک بازیگر دیگر علاقه خود برای بازی در این نقش را ابراز کرده است. شاید نام دالف لانجرن (Dolph Lundgren) برای شما آشنا باشد. او به خاطر نقش خود در فیلم Rocky IV و البته سری Expendables شناخته شده است. البته لانجرن در فیلم Punisher ساخت سال 1989 نیز در نقش فرانک کسل حضور داشت. به‌تازگی و در طی یک مصاحبه، از او پرسیده شده است که آیا علاقه دارد دوباره به دنیای مارول بازگردد یا نه. جواب او هم به این سوال چنین بوده است:

این سوال خوبی است. من تعداد زیادی از این فیلم‌های ابرقهرمانی را ندیدم. دقیقاً نمی‌دانم که چرا. شاید چون بیشتر وقتم به بازی در فیلم‌های مختلف می‌گذرد. اما شنیدم که در… فیلم DEADPOOL قرار است یک شخصیت به نام Cable حضور داشته باشد، درسته؟ ظاهراً یک آدم درشت هیکل هم هست. فکر کنم بتونم توی این نقش حق چند تا آدم رو کف دستشون بزارم. باید دید…

درست است که لانجرن چندان با این شخصیت و کلاً فیلم‌های کامیک آشنایی ندارد، اما شکی نیست که از نظر جسمانی به‌خوبی از پس این نقش بر خواهد آمد و کاملاً برای آن مناسب است. اما آیا او می‌تواند این نقش را از آن خود کند؟ باید صبر کرد و دید.

دیدگاهتان را بنویسید