دوربین دوگانه‌ آیفون 7 پلاس در تصویری جدید دیده شد

دوربین دوگانه‌ آیفون 7 پلاس

دوربین دوگانه‌ آیفون 7 پلاس در تصویری جدید دیده شد

دوربین دوگانه‌ آیفون 7 پلاس از شایعات تازه‌ای است که در خصوص نسل هفتم آیفون‌ها به گوش می‌رسد. ظاهرا اپل قرار است برای اولین بار از تکنولوژی دوربین دوگانه در یکی از محصولاتش استفاده کند. در حال حاضر، آخرین تصویر منتسب به آیفون 7 این شایعه را تائید می‌کند.

تصویری که به‌تازگی لو رفته، نمایی از قاب پشتی آیفون 7 دارد که به‌وضوح وجود دوربین دوگانه در پنل پشتی این دستگاه را تائید می‌کند؛ اما در گزارشی که اخیرا دراین‌باره منتشرشده، اپل به دلیل «مشکلات فنی» برنامه‌های خود را برای استفاده از لنز دوم زوم اپتیکال در نسل بعدی آیفون 5.5 اینچی کنار گذاشته است.

اما حالا با منتشر شدن اطلاعاتی جدید‌تر، مشخص‌شده که ادعای حذف دوربین دوگانه‌ آیفون 7 پلاس نادرست بوده و نسل بعدی فبلت اپل از قابلیتی این‌چنینی بهره‌مند است.

دوربین دوگانه‌ آیفون 7 پلاس صحت دارد

در حقیقت، چندی پیش تصویری از آیفون 7 پلاس فاش شد که طبق ادعای منبع انتشاردهنده‌ی آن، «در نوعی لایه‌ی محافظ یا چیزی شبیه آن پوشیده شده.» این تصویر همچنین از جنبه‌ی ظاهری شباهت بسیار زیادی به شایعه‌ای دارد که پیش‌ازاین لو رفته بود؛ اما نکته‌ی مهم تصویر فاش شده در بالای سمت راست گوشی قرار دارد که ظاهرا دوربین دوگانه‌ آیفون 7 پلاس است.

مضاف بر آن، گفته می‌شود این تصویر مربوط به نسخه‌ی تولیدی نهایی از آیفون 7 است که پورت اتصال هوشمند را نیز در خود جای‌داده. همچنین به نقل از شایعات دیگری که در این خصوص وجود دارد، در آیفون 7 پلاس امکان دارد از تکنولوژی شارژ بی‌سیم پشتیبانی شود و یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی در آن وجود داشته باشد.

اگر ازجمله طرفداران آیفون باشید احتمالا این شایعات برای شما خوشایند بوده اما بااین‌حال، هنوز هم حدود سه ماه تا معرفی نسل جدید این تلفن هوشمند باقی‌مانده و این بدان معنی است که جزئیات بیش‌تری در هفته‌‌های پیش رو منتشر خواهند شد و می‌توانند اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید