رام های هیدروژن و اکسیژن وان پلاس ادغام خواهند شد

وان پلاس

وان پلاس رام های هیدروژن و اکسیژن را ادغام خواهد کرد

همان‌گونه که در جریان هستید، نسل اول گوشی وان پلاس از رام اختصاصی اکسیژن که بر پایه سیانوژن توسعه یافته بهره می‌برد و در سوی دیگر گوشی‌های جدید این کمپانی چینی به نسخه جدیدتر این رام با نام هیدروژن تجهیز شده‌اند که به دست اعضای سابق تیم Paranoid Android بر اساس AOSP توسعه یافته است. حال به نظر می‌رسد وان پلاس نیز قصد دارد برای پشتیبانی بهتر از محصولات خود و از طرفی انتشار سریع‌تر بسته‌های به روز رسانی، رام‌های هیدروژن و اکسیژن را با یکدیگر ادغام کند.

رام‌های اختصاصی در واقع اندروید خام را به ما ارائه می‌دهد که به طور ایده‌آل برای سخت‌افزار وان پلاس وان تنظیم شده است. رام اکسیژن در واقع بر روی تمام گوشی‌های ساخت این شرکت که در بازارهای جهانی عرضه شده‌اند فعال بوده و این در حالیست که گوشی‌های عرضه شده توسط وان پلاس در چین به نسخه بومی این پلتفرم که بر اساس نیاز کاربران چینی توسعه یافته مجهز شده است.

حال به نظر می‌رسد توسعه دو پلتفرم با امکاناتی مشابه توسط وان پلاس، وقت و سرمایه‌گذاری زیادی را طلب کرده به طوری که این شرکت در تازه‌ترین اطلاعیه خود که توسط انجمن XDA منتشر گردیده، در نظر دارد تیم پشتیبانی از رام‌های اختصاصی خود را ادغام کند. وان پلاس اعلام کرده است که این اقدام در جهت انتشار هرچه زودتر به روز رسانی‌های جدید و پشتیبانی بهتر از استفاده کنندگان گوشی‌های این شرکت صورت می‌گیرد.

ادغام رام‌های اکسیژن و هیدروژن علاوه بر تسریع در انتشار به روز رسانی‌های جدید، امکان طراحی رابط کاربری دقیق، مفیدتر و یکپارچه‌تری با توجه به نیاز کاربران را به همراه خواهد داشت، زیرا توان هر دو تیم بر روی یک طرح مشترک متمرکز خواهد شد.

1395-06-15

دیدگاهتان را بنویسید