رام MIUI 8 شیائومی دارای طراحی و ویژگی‌های جدید خواهد بود

رام MIUI 8 شیائومی

رام MIUI 8 شیائومی دارای طراحی و ویژگی‌های جدید خواهد بود

کمپانی شیائومی بعد از ظهر امروز پوستر تبلیغاتی را در ارتباط با رام MIUI 8 منتشر کرده است. این شرکت ادعا می‌کند که تازه‌ترین رام اختصاصی گوشی‌های هوشمند خود طراحی و ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

شیائومی مکس (Xiaomi Max) تنها خبر داغ این روز‌های تولیدکننده بزرگ چینی نیست؛ آن‌ها 21 شهریور ماه در کنار فبلت خود از رام MIUI 8 مبتنی بر سیستم عامل اندروید نیز رونمایی خواهند کرد.

رام MIUI 8 شیائومی یکی از بهترین رام‌های در بین گوشی‌های هوشمند اندرویدی خواهد بود که با اندروید نسخه 6.0 مارشمالو تعامل خوبی را برقرار خواهد کرد

چندی قبل بود که اعلام کردیم شیائومی قرار است در این نسخه از رام اختصاصی خود ویژگی‌های جدیدی را بگنجاند. بعد از ظهر امروز یک پوستر تبلیغاتی جدید از سوی این کمپانی منتشر شده که حاوی خبر استفاده از یک زبان طراحی جدید در رام MIUI 8 است. این پوستر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. رام MIUI 8 ویژگی‌های تازه‌ای را به خود دیده و در کنار آن افکت‌های تصویری نیز ارتقاء یافته‌اند. این رام اختصاصی مبتنی بر اندروید یکپارچگی تازه‌ای را در نوار نوتیفیکیشن‌ها به وجود آورده و همچنین از سری رنگ‌های جدیدی برخوردار خواهد بود.

شیائومی ادعا می‌کند که رام MIUI 8 تجربه تازه‌ و تعاملی‌تری را نسبت به سایر رام‌ها به کاربران اهدا خواهند کرد.

نخستین نسخه از این رام اختصاصی سال 2010 بود که عرضه شد و توسط بیش از 150 میلیون نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت. بدون شک نسخه فعلی این رام یعنی MIUI 7 بر روی تمامی گوشی‌های شیائومی نصب شده است و هیچ دلیلی وجود ندارد که کاربران محصولات این غول چینی دوست نداشته باشند تازه‌ترین نسخه این رام را تجربه کنند.

بنا بر گزارش‌های گذشته علاوه بر رابط کاربری اصلی، رابط اپلیکیشن‌هایی مانند دوربین، نوت‌ها، دفترچه تلفن، ماشین حساب و غیره نیز با تغییرات عمده‌ای روبه‌رو شده‌اند.

لازم به ذکر است که شیائومی در تاریخ 21 اردیبهشت ماه علاوه بر این دو محصول از نسل دوم مچ‌بند‌های Mi Band 2 نیز رونمایی خواهد کرد. شما می‌توانید تازه‌ترین اخبار مربوط به این محصولات را از گجت نیوز دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید