ربات خانگی ال جی هاب ، پیشخدمت آینده منازل شما

ربات خانگی ال جی هاب

ربات خانگی ال جی هاب ، پیشخدمت آینده منازل شما

کمپانی ال جی امروز در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES 2017 از مجموعه‌ای از ربات های مصرفی خود رونمایی کرد. ربات خانگی ال جی هاب (LG Hub) با عملکردی شبیه به الکسای آمازون، یک قطعه‌ی ایستا است که با صدای شما کنترل می‌شود. هرچند این ربات به هیچ عنوان با الکسا قابل مقایسه نیست و می‌توانید با اضافه کردن چهره‌ای متحرک آن را به خوبی شخصی سازی کنید. این ربات چیزی شبیه به ربات جیبو (Jibo) است که شرکت ال جی 2 سال پیش از آن رونمایی کرده بود.

علاوه بر پخش موسیقی و نمایش وضعیت آب و هوا، این ربات همچنین توسط چندین دستور صوتی مختلف توسط کاربران قابل مدیریت است. شرکت ال جی دقایقی پیش بر روی استیج محل برگزاری کنفرانس خبریش در نمایشگاه CES 2017، ربات خانگی ال جی هاب در حالی به نمایش درآمد که توانست یک سیستم وکیوم رباتیک را روشن کند و کنترل یک ماشین چمن زنی را به دست گیرد.

نسخه تجاری ربات خانگی ال جی هاب

ربات خانگی ال جی هاب

هرچند این ربات مصارف خانگی دارد، اما ال جی الکترونیکس از نسخه‌ی کمی بزرگتر از آن اما با ظاهری کاملا یکسان نیز رونمایی کرد که به نظر می‌رسد از آن در هتل‌ها، فرودگاه‌ها و مکان های عمومی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این ربات میتواند به این طرف و آن طرف جا به جا شود، به سوالات مختلف پرسیده شده از آن پاسخ داده و مسیرها را نشان دهد. بدون شک چنین قابلیت هایی می‌تواند برای مسافرین حاضر در مکانی همچون فرودگاه بسیار مناسب باشد تا آن‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن به خواسته‌هایشان برساند.

ال جی طی این مراسم، تایید کرد که ربات خانگی ال جی هاب (LG Hub) با استفاده از هوش مصنوعی تعبیه شده در آن، از صاحب خود مواردی را یاد می‌گیرد که اغلب این اطلاعات از مکالمات با آن به دست می‌آید. ما به زودی نگاه نزدیکتری را به ربات جذاب این غول کره‌ای دنیای فناوری خواهیم داشت.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-15

دیدگاهتان را بنویسید