رتبه طلایی سازگاری با محیط زیست برای گوشی های سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس

گلکسی S8

رتبه طلایی سازگاری با محیط زیست برای گوشی های سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس

گوشی های پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی S8 و S8 پلاس موفق شدند رتبه طلایی سازگاری با محیط زیست را دریافت کرده و به جوایز و گواهی‌های متعدد خود اضافه کنند.

گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ توانستند رتبه طلایی «ابزار ارزیابی زیست محیطی محصولات الکترونیکی» (EPEAT) را دریافت کنند. این ابزار در واقع یکی از معتبرترین سیستم‌های رتبه‌بندی محصولات الکترونیکی بر اساس میزان دوستدار محیط زیست بودن آن‌هاست. پرچمداران جدید سامسونگ اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که موفق به دریافت رتبه طلایی می‌شوند. در این رتبه‌بندی مواردی مانند انتخاب مواد اولیه، ماندگاری محصول، فعالیت‌های اجتماعی تولیدکننده و میزان صرفه‌جویی در مصرف انرژی در زمان تولید و مصرف مدنظر قرار می‌گیرد.

گلکسی S8

این گواهی‌نامه در قالب برنامه‌ای مشترک توسط «شورای محصولات الکترونیکی سبز» و «آزمایشگاه‌های آندر رایترز» اهدا می‌شود. شورای محصولات الکترونیکی سبز یک نهاد غیرانتفاعی و آزمایشگاه‌های آندر رایترز نیز یک سازمان علمی جهانی در حوزه ایمنی است. گواهی صادر شده تاییدی است بر تلاش‌های سامسونگ برای استفاده از روش‌های پایدار در تولید محصولات که شامل افزایش بهره‌وری شارژرها، استفاده از پلاستیک‌های قابل بازیافت در لوازم جانبی و دیگر اقدامات دوستدار محیط زیست می‌شود.

چندین گواهی معتبر سازگاری با محیط زیست برای گلکسی S8 سامسونگ

این دومین گواهی صادر شده توسط آزمایشگاه آندر رایترز برای گوشی های گلکسی S8 و S8 پلاس است. پیش از این و در ماه ژوئن، بخش محیط زیست این آزمایشگاه برای هردوی این گوشی‌ها گواهی طلایی ECOLOGO را بر اساس استاندارد ANSI/UL 110 در زمینه ماندگاری گوشی‌های موبایل صادر کرد.

هر دو گوشی های گلکسی S8 و S8 پلاس سامسونگ علاوه بر کسب بالاترین رتبه EPEAT، توانستند گواهی کاهش تولید کربن موسوم به «لیبل ردپای کربن» را از کربن تراست دریافت کنند. کربن تراست معتبرترین نهاد بررسی برنامه‌ها و گواهی‌نامه‌های کاهش کربن است. این دو گوشی همچنین علامت «برگ سرزندگی» را از اتحادیه اکولوژی روسیه دریافت کردند.

1396-05-26

دیدگاهتان را بنویسید