رندر جدید قاب گوشی گلکسی اس 8 ، طراحی آن را لو داد

رندر جدید قاب گوشی گلکسی اس 8

رندر جدید قاب گوشی گلکسی اس 8 ، طراحی آن را لو داد

گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) بهار امسال وارد بازارهای جهانی خواهد شد و بدون تعارف علاقه‌مندان به حوزه موبایل مشتاقانه در انتظار این گوشی هستند تا نقایص و مزایای آن را در کفه ترازو گذاشته و کنار هم بسنجند. چندی پیش در شبکه اجتماعی ویبو تصویری مربوط به این محصول قرار گرفته که در آن دیگر خبر از کلیدهای ناوبری فیزیکی روی صفحه نبود و برند سامسونگ بر روی ناهنجاری‌های زیر صفحه نمایش جلو نقش بسته بود. حالا تصویر تازه‌ای از رندرهای سه بعدی قاب گوشی گلکسی اس 8 از سوی قاب ساز معروف، Ghostek در ویبو قرار گرفته است که این طراحی جدید را تایید می‌کند.

رندر جدید قاب گوشی گلکسی اس 8 حذف کلیدهای ناوبری فیزیکی را تایید کرد

این رندر جدید گلکسی اس 8 سامسونگ را در یک قابل ضد آب شرکت گاستک به نام Atomic 3 نشان می‌دهد. در این رندر نیز خبری از برند سامسونگ در قسمت بالایی گوشی نیست و دقیقا مشابه با تصاویریست که تا به حال از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است. لوگو سامسونگ به قسمت پایین صفحه نمایش کوچ کرده و جایگزین کلیدهای فیزیکی ناوبری شده است. ما بارها و بارها شنیده‌ایم که کهکشانی بعدی سامسونگ دیگر از کلید هوم فیزیکی برخوردار نخواهد بود و سامسونگ آن را فدای یک نمایشگر با نسبت ابعاد بیشتر صفحه به بدنه کرده است.

رندر جدید قاب گوشی گلکسی اس 8

رندر قاب گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ همچنین نشانگر دو لبه خمیده صفحه نمایش این گوشی است که آن را هم آهنگ با زبان طراحی گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 Edge) و گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) می‌کند. در اینجا هیچ اسکنر اثر انگشتی به چشم نمی‌خورد و حتی این شرکت همانند گوشی های گوگل پیکسل یا ال جی وی 20 آن را در قسمت پشتی تعبیه نکرده ست.

مورد بعدی، کلیدهای ولوم بالا / پایین و همچنین پاور / استندبای است که در قسمت چپ گوشی تعبیه شده‌اند. این درحالیست که در گوشی های فعلی سری گلکسی سامسونگ دو کلید ولوم در سمت چپ قرار داشته و کلید پاور در سمت راست به کار رفته است. در قسمت پشتی گوشی گلکسی اس 8 نیز تنها دوربین اصلی گوشی به چشم می‌خورد و هیچ خبری از فلش یا مانیتور ضربان قلب نیست که از سال 2014 همراه با گوشی گلکسی اس 5 به صورت مکرر بر روی گوشی های سری گلکسی اس مشاهده می‌کنیم.اگر چه ما دو قسمت بالایی و پایینی این گوشی را نمی‌توانیم مشاهده کنیم، اما به نظر می‌رسد سامسونگ با حذف جک هدفون، راه اپل را در پیش خواهد گرفت و کاربرانش را به سمت استفاده از هدفون های بی سیم سوق می‌دهد.

رندر قاب گوشی گلکسی اس 8 اگر درست باشد، می‌تواند ما را به تمام سوالاتی که در ذهنمان داریم برساند و با طراحی جدید این محصول آشنا شویم. شایان ذکر است که سامسونگ از تازه‌ترین پرچمدار گوشی های هوشمند خود، Samsung Galaxy S8 در تاریخ هجدهم آوریل )مصادف با 29 فروردین ماه( رونمایی خواهد کرد.

1395-10-23

دیدگاهتان را بنویسید