رندر جدید گوشی اوپو فایند 9 نمایشگری فاقد ناهنجاری را به نمایش می‌گذارد

گوشی اوپو فایند 9

رندر جدید گوشی اوپو فایند 9 نمایشگری فاقد ناهنجاری را به نمایش می‌گذارد

گوشی اوپو فایند 9 (Oppo Find 9) یکی از گوشی های مرموزیست که اکثر علاقه‌مندان به این حوزه در انتظار رونمایی از آن هستند. مارس 2014 شرکت چینی اوپو از پرچمدار خود به نام Oppo Find 7 رونمایی کرد که نسل جدیدی از گوشی اوپو فایند 5 بود. بدون شک این عجیب به نظر می‌رسد در حالی که مدت زمان چرخه گوشی های هوشمند حال حاضر بازار حداکثر به شش ماه می‌رسد، این شرکت هر چند سال یک بار پرچمدار خودش را به بازار معرفی می‌کند.

در حالی که ما بر این باور بودیم این شرکت عملا با بازنشسته کردن خانواده فایند، گوشی های سری Oppo R خود را جایگزین کرده است، اما چند مدت قبل شایعاتی از گوشی اوپو فایند 9 به بیرون درز پیدا کرد تا دست رد به سینه این خبر زده شود. حال دو رندر جدید مربوط به این گوشی چینی به بیرون درز پیدا کرده است تا ما را کنجکاوتر از گذشته کند.

گوشی اوپو فایند 9

بر اساس این رندرها، در قسمت جلوی گوشی اوپو فایند 9 شاهد حضور یک نمایشگر تمام صفحه هستیم. به طور دقیق‌تر ناهنجاری‌های دو سمت کناری به طور کلی از بین رفته و تنها ناهنجاری‌های بسیار کمی در دو سمت بالا و پایین وجود دارد. اگر رندرهای مربوط به گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) را دیده باشید، باید گفت که Oppo Find 9 یک پله از آن بالاتر قرار گرفته است.

کمپانی چینی اوپو به هیچ عنوان با این نوع طراحی غریبه نیست. آن‌ها در گذشته همراه با گوشی همانند اوپو اف 1 (Oppo F1) موفق شده بودند تا حد زیادی ناهنجاری‌های اطراف نمایشگر را کنترل کنند و نسبت ابعاد به صفحه را بهینه‌تر از سایر گوشی های بازار، به ارمغان بیاورند. اگر این تصاویر تازه انتشار یافته حقیقت داشته باشند، اوپو موفق شده به معنای واقعی ناهنجاری‌های کناری نمایشگر را به طور کلی نامرئی کند، اما نمی‌توانیم به طور 100 درصدی بر روی این تصاویر حساب باز کنیم و ترجیحا باید کمی بیشتر منتظر رونمایی از این گوشی هوشمند جذاب و مرموز باشیم.

گوشی اوپو فایند 9

مشخصات فنی احتمالی گوشی اوپو فایند 9

بر اساس آخرین شنیده‌ها کمپانی اوپو در نظر دارد تازه‌ترین پرچمدار خود را در دو نسخه متفاوت روانه بازار کند. یکی از این متشکل از چیپست میان رده اسنپدراگون 653 بوده و دیگری از چیپست پرچمدار شرکت کوالکام، اسنپدراگون 835 همراه با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برد.

1395-10-28

دیدگاهتان را بنویسید