رونمایی از محصولات جدید شرکت اچ تی سی در 23 دی با شعار «برای تو»

محصولات جدید شرکت اچ تی سی

از محصولات جدید شرکت اچ تی سی با شعار «برای تو» 23 دی ماه رونمایی می‌شود

چند روزی بیشتر تا پایان سال 2016 میلادی باقی نمانده است و مسلما کمپانی های فعال در صنعت تکنولوژی در حال تدابیری جدی،‌ جهت رونمایی از تازه‌ترین دستاوردهای خود هستند. در همین راستا، اخیرا شایعات زیادی به بیرون درز کرده که خبر از رونمایی محصولات جدیدی از سوی شرکت اچ تی سی (HTC) در اوایل سال 2017 میلادی می‌دهد. حال این کمپانی تایوانی با انتشار یک پوستر تبلیغاتی، رسما تایید کرده که تا چند روز دیگر از یک رویداد خبری مهم میزبانی خواهد کرد. با این اوصاف مشخص نیست که محصولات جدید شرکت اچ تی سی شامل چه چیزهایی خواهند بود!

این پوستر مینیمالیستی هیچ نشانه‌ای از این که محصولات بزرگ بعدی اچ تی سی چه خواهند بود ندارد، اما بر روی آن تاریخ دوازدهم ژانویه 2017 (23 دی ماه 95) نگاشته شده است که می‌تواند تاریخ رویداد منسوب به آن‌ها باشد. گفتنیست که بر روی این تصویر همچنین عبارت “For U” یا «برای شما» نیز به چشم می‌خورد.

محصولات جدید شرکت اچ تی سی در رویدادی جداگانه از دو نمایشگاه بزرگ سی ای اس و کنگره جهانی موبایل رونمایی می‌شوند

اچ تی سی با عبارت For U، قصد دارد نشانه‌هایی را به ما بدهد؛ چرا که اگر با دقت بیشتری به این پوستر تبلیغاتی نگاه کنید، حرف U مشابه حرف C در لوگو شرکت اچ تی سی در سمت راست پایین صفحه به نظر می‌رسد. هرچند هنوز هیچ چیزی از پشت صحنه این رویداد خبری آشکار نشده است و ما هیچ ایده‌ای در خصوص محصولات جدید شرکت اچ تی سی که قرار است تایوانی‌ها در ماه ژانویه از آن‌ها رونمایی کنند، نداریم. تنها چیزی که این پوستر به ما می‌فهماند، آن است که اچ تی سی محصولات جدیدی را برای شما در نظر گرفته است! لازم به ذکر است که این رویداد خبر، چند روز پس از نمایشگاه CES 2017 و حدود یک ماه قبل از کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2017) برگزار خواهد شد. مشخص است که اچ تی سی در نظر دارد تا خودش را از سایر شرکت های حوزه تکنولوژی که اغلب محصولات جدید خود را در دو نمایشگاه فوق رونمایی می‌کنند، جدا کرده و به صورت مستقل رسانه‌های خبری را به سمت خود بکشاند.

محصولات جدید شرکت اچ تی سی

ساعاتی پیش، خبری مبنی بر افشای مشخصات گوشی موبایل میان رده اچ تی سی ایکس 10 (HTC X10) به بیرون درز پیدا کرد. باید دید که آیا این گوشی، یکی از محصولات قابل رونمایی شرکت اچ تی سی در رویداد دی ماه این کمپانی تایوانی خواهد بود یا خیر!

1395-10-01

دیدگاهتان را بنویسید