زد تی ای بلید وی 8 معرفی شد؛ انتظار همان طراحی زیبا و دوربین قدرتمند مدل پرو را داشته باشید

زد تی ای بلید وی 8 معرفی شد؛ انتظار همان طراحی زیبا و دوربین قدرتمند مدل پرو را داشته باشید

زد تی ای بلید وی 8 معرفی شد؛ انتظار همان طراحی زیبا و دوربین قدرتمند مدل پرو را داشته باشید

بعد از رونمایی از مدل پرو اسمارت فون های میان رده‌ی جدید کمپانی چینی در روز شانزدهم دی ماه، حالا نوبت به معرفی رسمی زد تی ای بلید وی 8 (ZTE Blade V8) رسیده است. این محصول جدید نیز مشابه نمونه‌ی پرو از طراحی زیبایی برخوردار است و امکانات قدرتمندی را در زمینه‌ی دوربین در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

همان‌طور که از تصویر ابتدای مطلب مشخص است، مدل معمولی زد تی ای بلید وی 8 دارای پنل جلوی مشابهی با مدل پرو خواهد بود، اما پنل پشتی آن تفاوت زیادی با آن گوشی قبلی دارد. به جای یک سطح طراحی‌شده با تکسچر خاص و قرارگیری لنزهای دوربین به صورت عمودی، نسخه‌ی معمولی وی 8 از پنل آلومینیومی با طراحی خلوت و ساده‌ای برخوردار است و قرارگیری لنزهای دوربین به صورت افقی نیز بر میزان وقار این طراحی افزوده است.

گوشی زد تی ای بلید وی 8 دارای دو دوربین بر روی پنل پشتی است که یکی از آنها به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و دیگری به سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. با استفاده از این ساختار دوگانه می‌توانید تصاویری با افکت بگیرید که دارای پس زمینه‌ی بلوری هستند و سوژه در آنها با برجستگی بیشتری نمایش داده می‌شود. همچنین کمپانی سازنده مدعی است که این دوربین‌ها توانایی ثبت تصاویر سه بعدی را نیز خواهند داشت؛ تصاویری که از زوایای مختلف از سوژه گرفته می‌شوند و قادرند که صحنه را به صورت ۳۶۰ درجه به نمایش دربیاورند.

مشخصات سخت افزاری گوشی زد تی ای بلید وی 8

دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش اختصاصی، نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۵ تولید شده توسط کوالکام و باتری با ظرفیت شارژدهی ۲۷۳۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصات نسخه‌ی استاندارد گوشی زد تی ای بلید وی 8 محسوب می‌شوند که در دو مدل با حافظه‌ی رم ۲ و ۳ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

هنوز قیمت‌گذاری این محصول مشخص نیست و از سوی کمپانی زد تی ای به طور رسمی اعلام شده است که برخلاف مدل پرو که در کشورهایی نظیر ایالات متحده‌ی آمریکا نیز قابل خریداری خواهد بود، گوشی زد تی ای بلید وی 8 تنها در کشورهای روسیه، ژاپن و تعداد محدودی از کشورهای قاره‌ی اروپا روانه‌ی بازار می‌شود.

1395-10-18

دیدگاهتان را بنویسید