ساعت Vobot مجهز به الکسا در نمایشگاه CES 2017

ساعت Vobot

ساعت Vobot مجهز به الکسا در نمایشگاه CES 2017

نمایشگاه سی ای اس امسال لس آنجلس مملو از دستگاه هایی بود که پلتفرم الکسا آمازون را به عنوان یک مرجع قبول داشته و از آن پشتیبانی می‌کنند. ساعت Vobot نیز یکی دیگر از این محصولات الکترونیکی مصرفی است که می‌تواند نخستین ساعت مبتنی بر الکسا در بازار به شمار رود. به لطف پورتال توسعه دهندگان الکسا که تعداد زیادی از قابلیت های الکسا را در اختیار سازندگان لوازم الکترونیکی می‌دهد، ارائه محصولاتی نظیر ساعت Vobot روز به روز در حال افزایش هستند تا زندگی آسوده‌تر از آن چیزی باشد که تا به حال بوده است.

اگر می‌خواهید خودتان را به زود خوابیدن، بیشتر بیدار ماندن و یا زودتر بیدار شدن عادت دهید، ساعت Vobot با قابلیت هایش به شما در این مسیر کمک خواهد کرد. قابلیت یادآور صوتی این دستگاه و همچنین ساعت زنگدار هوشمند قابل کنترل آن نیز به شما می‌گویند که در چه ساعتی شما باید به سر قرارتان بروید و یا بیشترین مدتی که در طول روز می‌توانید بخوابید چقدر است. شما می‌توانید آلارم های این ساعت زنگدار را همراه با صداهای مختلف موجود شخصی سازی کنید و با استفاده از یک اسپیکر 5W از صدای واضح این ساعت لذت ببرید. شرکت سازنده در این باره می‌گوید:

Vobot ترکیبی از صدا (voice) و ربات (robot) است. هدف ما ساخت ربات های حاوی هوش مصنوعی برای زندگی روزانه مردم است. ساعت Vobot همچنان تلاش می‌کند تا از کاربرانش یادبگیرد، از طریق الگوریتم خواسته ها را بشناسد و به صورت ابری پردازش کند.

قابلیت های صوتی الکسا در ساعت Vobot

طراحی این ساعت نیز بسیار زیبا است. هرچند شما هیچ کلید فیزیکی را بر روی آن نمی‌بینید و همه چیز با صدای شما قادر به کنترل خواهد بود. البته به خاطر داشته باشید که با توجه به پشتیبانی این ساعت از الکسا، شما قابلیت های فراتر از یک ساعت زنگخور را در اختیار خواهید داشت. به عنوان مثال شما می‌توانید یک تاکسی Uber درخواست کنید، یک پیتزا سفارش دهید، در مورد آب و هوا بپرسید و یا از طریق آن با الکسا چت کنید. این شرکت همچنان به توسعه محصول خود ادامه می‌دهد و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت به مراتب بیشتر از سوی آن‌ها باشیم.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-16

دیدگاهتان را بنویسید