سامسونگ به‌زودی دو گوشی جدید از سری گلکسی C را رونمایی خواهد کرد

سری گلکسی C

سامسونگ به‌زودی دو گوشی جدید از سری گلکسی C را رونمایی خواهد کرد

هنوز به نیمه‌ی دوم سال 2016 نرسیده‌ایم اما سامسونگ محصولات متنوع و مختلفی را معرفی و عرضه کرده است. محصولاتی در قدرت و رده‌ی قیمت متفاوت از یک دیگر که به نظر می‌رسد لیست آن‌ها افزایش نیز خواهد یافت. به‌تازگی مشخص شده که سامسونگ علاقه دارد دو گوشی جدید از سری گلکسی C را به‌زودی در چین معرفی و سپس عرضه کند.

به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد گوشی از سری گلکسی C عرضه کند که شباهت‌های بسیاری به گلکسی اس 7 (Galaxy S7)، پرچم‌دار این کمپانی خواهد داشت. یک گوشی با طراحی پنل جلوی پریمیوم و بدنه‌ی فلزی که از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی نیز بهره خواهد برد.

طبق اطلاعات منتشر شده قرار است دو گوشی از سری گلکسی C رونمایی شود. گلکسی سی 5 (Galaxy C5) یکی از این موبایل‌ها است که دارای صفحه‌ی 5.2 اینچی بوده و از رزولوشن 1920×1280 پیکسل، پردازنده‌ی 64 بیتی اسنپدراگون 617، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دوربین عقب 16 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و باطری 2,800 میلی‌آمپری بهره می‌برد.

این در حالی است که تلفن هوشمند دوم این سری یعنی گوشی گلکسی C7 دارای 4 گیگابایت رم، صفحه‌ نمایش 5.7 اینچ و باتری 3,300 میلی‌آمپری است. هر دو دستگاه مبتنی بر سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو عرضه خواهند شد. گلکسی C5 دارای برچسب قیمت 245 دلاری بوده و گلکسی سی 7 (Galaxy C7) نیز 276 دلار قیمت خواهد داشت.

امروز اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ می‌خواهد به‌زودی این دو محصول از سری گلکسی C را رونمایی کند. آن‌طور که مشخص شده است این رویداد در بیست و ششم مه (ششم خرداد) شکل خواهد گرفت. به‌احتمال‌زیاد در روزهای آینده شاهد انتشار اخبار بیشتری در مورد این دو موبایل خواهیم بود و درنهایت در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی آن‌ها خواهیم دانست.

به نظر می‌رسد که این دو گوشی سری گلکسی C در اوایل خرداد ماه به ویترین فروشگاه‌های چین رسیده و رسما در این کشور به فروش روند. هرچند سوالی که بی‌جواب مانده است عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند گلکسی C5 و گلکسی C7 در خارج از مرزهای چین بوده که هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

سری گلکسی C

دیدگاهتان را بنویسید