سامسونگ زد 2 با سیستم عامل تایزن در دوم شهریور رونمایی می‌شود

سامسونگ زد 2

رونمایی از گوشی تایزنی سامسونگ زد 2 در تاریخ دوم شهریور

سامسونگ تا دو روز دیگر از سومین گوشی تایزنی خود به نام سامسونگ زد 2 (Samsung Z2) رونمایی خواهد کرد. این محصول درست همانند نسل گذشته خود از مشخصاتی پایین رده بهره می‌برد که به طبع دارای قیمت معقولی نیز خواهد بود. لازم به ذکر است که این شرکت طی مراسمی در کشور هند و در تاریخ دوم شهریور ماه از این محصول پرده برداری می‌کند.

بیشتر از یک سال است که از زمان عرضه گوشی تایزنی سامسونگ زد 1 (Samsung Z1) می‌گذرد. حال این روزها کره‌ای‌ها در حال تدارک مراسم رونمایی رسمی از نسل جدید این محصول با نام سامسونگ زد 2 (Samsung Z2) هستند. بر اساس تازه‌ترین اخبار و اطلاعات این شرکت کره‌ای قصد دارد در تاریخ دوم شهریور ماه سال جاری (23 آگوست) طی یک رویداد خبری در کشور هند، از این محصول تازه رونمایی کند.

سامسونگ زد 2همانطور که در تصویر زیر نیز مشخص است، در تاریخ دوم شهریور ماه سامسونگ در کشور هند از تازه‌ترین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل تایزن رونمایی خواهد کرد. بنابراین رونمایی از گوشی سامسونگ زد 2 خبر بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به این سیستم عامل و گوشی زد 1 خواهد بود.

خوشبختانه طی هفته‌های گذشته اخبار، اطلاعات و تصاویر مختلفی از سامسونگ زد 2 منتشر شده است و ما با این محصول آشنا هستیم. سامسونگ زد 2 (Samsung Z2) درست همانند نسل گذشته خود محصولی ارزان قیمت بوده و از مشخصات رده ابتدایی برخوردار است. این هندست حاوی یک صفحه نمایش 4 اینچی AMOLED با رزولوشن 400 در 800 پیکسل است و از یک تراشه با سرعت 1.5 گیگاهرتز و پردازنده 4 هسته‌ای بهره می‌برد. علاوه بر این باید به پشتیبانی از اتصال LTE، دوربین 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی VGA، ظرفیت 1 گیگابایتی رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی این محصول اشاره کرد.

سامسونگ زد 2 ، سومین گوشی تایزنی بازار

سامسونگ زد 2 در واقع سومین گوشی هوشمند تایزنی سامسونگ است. این شرکت تا پیش از این مدل زد 1 را عرضه کرده بود. علاوه بر آن مدل 5 اینچی زد 3 نیز اواسط سال گذشته میلادی روانه بازار شده بود. اینک ما نمی‌دانیم که سامسونگ محصول تازه خود را روانه بازار کدام مناطق خواهد کرد. شما می‌توانید تصویری از تیزر تبلیغاتی این محصول را در زیر مشاهده کنید.

سامسونگ زد 2

1395-05-31

دیدگاهتان را بنویسید