سامسونگ: گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در CES 2018 رونمایی نمی‌شوند

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در CES 2018 رونمایی نمی‌شوند

سامسونگ: گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در CES 2018 رونمایی نمی‌شوند

ظاهرا سامسونگ قصد ندارد گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9 & Galaxy S9 Plus) را در نمایشگاه CES 2018‌ نه در معرض عموم و نه در محفلی خصوصی معرفی کند.

هر سال که به انتها می‌رسد و نزدیک به ماه دسامبر می‌شویم، شایعات در مورد این که سامسونگ قصد دارد نسل آینده پرچمدار گوشی های خودش را در نمایشگاه تکنولوژی لاس وگاس به نمایش بگذارد تا رقابت آن‌ها با اپل نزدیک‌تر شود و پرچمدار خود را زودتر روانه بازار کنند، شنیده می‌شود. با این حال سامسونگ همیشه زمان‌بندی خاص خودش را داشته است و گوشی های پرچمدار گلکسی خود را در اواخر فوریه یا اوایل ماه مارس، درست نزدیک به کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC) معرفی می‌کند. البته سال گذشته آن‌ها زودتر از موعود گوشی نوت 7 را معرفی کردند و آن هم به سرنوشتی که می‌دانید دچار شد.

سامسونگ: شایعات در مورد گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را باور نکنید

حال شاید شما اخیرا از شنیدن این خبر که سامسونگ قصد دارد با برگزاری یک مراسم رونمایی در یک محیط کاملا بسته و تنها همراه با برخی از شرکایش از گوشی های جدید خود پرده برداری کند متعجب شده‌اید. بر همین اساس سامسونگ در گزارشی به رسانه کره‌ای Korea Herald عنوان کرده است که چنین چیزی «بعید است» و به شدت تلاش می‌کند تا هیچ شخص فعال در آزمایشگاه‌های سامسونگ تصویر پنهانی را از دو گوشی پرچمدار آینده آن‌ها، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تهیه و پخش نکند. به نظر می‌رسد نه تنها سامسونگ این دو گوشی را در نمایشگاه CES 2018 معرفی نخواهد کرد، بلکه شرکای سامسونگ نیز تا زمان معرفی نهایی آن نمی‌توانند از نزدیک با این دو گوشی جدید ملاقات کنند. این تقریبا با انتظاراتی که ما از سامسونگ داشتیم منطبق است و باید همین حالا جلوی هرگونه شایعات احتمالی مربوط به دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس شنیده می‌شود را بگیریم.

با توجه به جدیت سامسونگ نسبت به عدم درز اخبار مربوط به دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس ، تنها موقعی باید گزارش‌هایی در این مورد را باور کنیم که افراد بسیار نزدیک به سامسونگ آن‌ها را منتشر کنند.

1396-09-16

دیدگاهتان را بنویسید