سامسونگ یک نسخه از گلکسی اس 8 را با نمایشگر صفحه تخت عرضه می‌کند

سامسونگ یک نسخه از گلکسی اس 8 را با نمایشگر صفحه تخت عرضه می‌کند

سامسونگ یک نسخه از گلکسی اس 8 را با نمایشگر صفحه تخت عرضه می‌کند

طی سالیان گذشته سامسونگ پرچمداران سری اس خود را در دو نسخه با نمایشگرهای صفحه تخت و خمیده عرضه کرده است. هر دو مدل اس ۷ و اس ۶ دارای مدل های معمولی و مدل‌های خمیده بوده‌اند، اما شایعاتی وجود دارد که گلکسی اس 8 (Galaxy S8) تنها با نمایشگر خمیده روانه‌ی بازار خواهد شد.

تا به حال تصور می‌شد که به جای نسخه‌ی اج، اس ۸ در دو مدل گلکسی اس 8 معمولی و مدل پلاس عرضه میشود که هر دوی آنها نیز دارای نمایشگر خمیده هستند. اما گویا این‌طور نخواهد شد و طبق گزارش‌های جدید، سامسونگ همچنان هم تولید یک نسخه‌ی معمولی از پرچمدار جدیدش را با نمایشگر معمولی ادامه خواهد داد.

گفته می‌شود که دو مدل مختلف از گلکسی اس 8 با شماره مدل‌های SM-G950 و SM-G955 روانه‌ی بازار می‌شوند که اولی دارای نمایشگر صفحه تخت و دومی دارای نمایشگری خمیده مشابه مدل‌های سری اج خواهد بود. البته هنوز صحبتی از ابعاد این نمایشگرها به میان نیامده است، اما به احتمال زیاد قرار است که برای مدل اج (SM-G955) سامسونگ به فکر تولید نمایشگری با ابعاد بیشتر از ۶ اینچ باشد.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند، سامسونگ روند ساخت اس ۸ را اغاز کرده و طی هفته‌های اخیر در حال تست و بررسی پروتوتایپ‌های آزمایشی از این اسمارت فون بوده است تا بتواند زبان طراحی خود را برای نسل بعدی پرچمداران سری اس انتخاب کند؛ پرچمداری که علاوه بر موفقیت خودش، وظیفه‌ی پاک کردن خاطرات بد آخرین محصول از سری نوت کمپانی کره‌ای را نیز برعهده دارد.

1395-10-15

دیدگاهتان را بنویسید