سری اپل واچ ، پرفروش ترین ساعت حال حاضر جهان است

اپل واچ

سری اپل واچ ، پرفروش ترین ساعت حال حاضر جهان است

تیم کوک، مدیرعامل اپل در حاشیه مراسم رونمایی از اپل واچ 3 در سالن همایش استیو جابز اعلام کرد که سری اپل واچ اکنون به پرفروش ترین ساعت جهان تبدیل شده است.

به نظر شما کدام شرکت، بیشترین فروش ساعت را در جهان در اختیار دارد. رولکس (Rolex)، سیکو (Seiko) و یا شرکت اپل؟ تیم کوک (Tim Cook)، مدیرعامل کمپانی اپل در رویداد امروز در سالن همایش استیو جابز که در کوپرتینو برگزار می‌شد اعلام کرد سری اپل واچ اکنون به پرفروش ترین ساعت جهان تبدیل شده است. در واقع اکنون اپل واچ نه تنها به عنوان محبوب ترین ساعت هوشمند جهان شناخته می‌شود، بلکه در آمار فروش، حتی ساعت‌های سنتی را نیز پشت سر گذاشته است.

اپل واچ که در تاریخ 25 آوریل 2015 در بازار جهانی عرضه شد، در سه ماهه سوم سال 2016، پشت سر رولکس به عنوان دومین ساعت‌های پرفروش دنیا قرار گرفت. این در حالی است که اپل در آن زمان موفق شد نام‌های بزرگی چون فسیل (Fossil)، امگا (Omega)، سیکو (Seiko)، پتک فیلیپ (Patek Philippe)، و کاسیو (Casio) را از نظر میزان فروش پشت سر بگذارد.

اپل واچ

اپل واچ 3 به حکمرانی ساعت های هوشمند اپل ادامه خواهد داد

امشب با معرفی اپل واچ 3 و ارائه ویژگی‌های جدید برای این ساعت هوشمند محبوب، به نظر می‌رسد که اپل همچنان به حکمرانی خود در فروش ساعت‌های هوشمند ادامه خواهد داد. به ویژه آن که اکنون آخرین نسخه از ساعت هوشمند اپل دیگر نیازی به اتصال به گوشی آیفون برای برقراری تماس ندارد و قابلیت پشتیبانی از شبکه موبایل LTE به آن اضافه شده است.

در سال گذشته، 21 میلیون و 100 هزار واحد از ساعت هوشمند سری Apple Watch در سراسر جهان فروخته شد. سامسونگ، ال جی و هواوی دیگر غول‌های دنیای فناوری فعال در زمینه تولید ساعت های هوشمند هستند.

صبحت‌های تیم کوک در مورد فروش بالای اپل واچ

1396-06-22

دیدگاهتان را بنویسید