سه ابزار جدید به نسخه 2.17 برنامه Snapseed اضافه شد + دانلود

نسخه 2.17 برنامه Snapseed

سه ابزار جدید به نسخه 2.17 برنامه Snapseed اضافه شد + دانلود

گوگل طی هفته های گذاشته نشان داده که به شدت در حال کار بر روی اپلیکیشن های اساسی و سوریسهایش و اضافه کردن قابلیت‌های جدیدی به آن‌ها است. حالا نوبت به نسخه اندرویدی برنامه Snapseed رسیده است که از قابلیت های جدیدی میزبانی کرده و به کاربرانش اجازه ویرایش تصاویر و همچنین اضافه کردن افکت‌های مختلف با فرآیندی ساده‌تر را ارائه می‌کند. گوگل اینک 3 ابزار جدید را به این اپلیکیشن اضافه کرده که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

شب گذشته نسخه 2.17 برنامه Snapseed منتشر شد و به نقل از گوگل در اختیار تمامی کاربران دیوایس های اندرویدی قرار گرفت. این اپلیکیشن جدید اینک شامل ابزارهای جدیدی است که می‌تواند یک محیط کاملا حرفه‌ای ویرایش عکس را بر بستر یک وسیله الکتریکی نظیر تلفن هوشمند مهیا سازد.

نسخه 2.17 برنامه Snapseed

3 قابلیت جدید برنامه Snapseed

اولین قابلیت، “Double Exposure” نام دارد که به کاربران برنامه Snapseed اجازه ادغام دو تصویر از مدل های مختلف ترکیبی را می‌دهد. به نقل از گوگل، این قابلیت با الهام گرفتن از تکنیک های فیلم های آنالوگ همراه با پردازش دیجیتالی تصاویر طراحی شده است. دیگر قابلیت تازه اضافه شده، “Face Pose” نام دارد که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از مدل های سه بعدی، ژست پرتره های خود را اصلاح کنند. سومین و آخرین قابلیت جدیدی که گوگل به برنامه Snapseed اضافه کرده است، “Expand” نام خواهد داشت. همانطور که از نام این قابلیت قابل حدس است، Expand به کاربران اجازه می‌دهد فضای جدیدی را در تصاویرشان به وجود بیاورند.

گوگل همچنین تایید کرده است که برنامه ویرایش تصاویر آن‌ها، اینک با استفاده از قابلیت محلی و توسط کدهای QR از ابزار قلم و استکس‌ها پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر به روزرسانی اسنپ سید بر روی پلی استور گوگل قرار گرفته است، بنابراین شما می‌توانید همین حالا آن را از طریق لینک زیر دانلود کرده و از قابلیت‌های جدید Snapseed لذت ببرید.

1396-01-03

دیدگاهتان را بنویسید