سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2017 بیشتر از هر زمان دیگری بوده است

سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2017

سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2017 بیشتر از هر زمان دیگری بوده است

بر اساس آمار رسمی، سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2017 به بالاترین میزان خود طی سال‌های گذشته رسیده و احتمالا در آینده نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

در نیمه اول سال، عملکرد بسیار خوب این کمپانی توجه همگان را به خود جلب کرد. حالا نیز فروش و سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2017 بیشتر از 20 درصد افزایش داشته است. روز گذشته، مدیران از فروش تقریبی 52 میلیارد دلاری (60 تریلیون وونی) برای این دوره خبر دادند و سامسونگ موفق شد سه ماهه دوم 2017 را با سود عملیاتی 12.2 میلیارد دلاری (14 تریلیون وون) پشت سر بگذارد. این در حالی‌ست که در سه ماهه اول، این میزان 9.9 تریلیون وون بود.

بدون شک انتشار چنین آماری خبر خوبی برای این کمپانی کره‌ای است چرا که سود عملیاتی آن در سه ماهه دوم سال بیش از هر زمان دیگری بوده است. برای مقایسه، سامسونگ، فروش 46 میلیارد دلاری (53 تریلیون وونی) را طی دوره مربوط به کریسمس اخیر تجربه کرد که در مقایسه با زمان فعلی، ما با یک جهش قابل توجه رو به رو هستیم.

این آمار در شرایطی منتشر می‌شود که گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز رکورد فروش بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته‌اند. اخیرا هم سامسونگ کار عرضه گلکسی نوت 7 جدید را آغاز کرده که احتمالا تاثیر مثبتی بر آمار فروش آینده خواهد داشت.

1396-04-17

دیدگاهتان را بنویسید