سیتروئن سی 3 تا اواخر سال جاری توسط سایپا عرضه می‌شود

سیتروئن سی 3

سیتروئن سی 3 تا اواخر سال جاری توسط سایپا عرضه می‌شود

مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که خودروی جدید سیتروئن سی 3 (Citroen C3) تا اواخر سال جاری در بازار ایران عرضه می‌شود.

خودروی سیتروئن سی 3 به عنوان نخستین محصول تولید مشترک سایپا و Citroen فرانسه تا پایان امسال در بازار کشورمان به فروش خواهد رسید.  مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر، اضافه کرد که پس از امضای قرارداد همکاری با سیتروئن، کار جدیدی در صنعت خودروی ایران آغاز شده است؛ به گونه‌ای که با این شرکت فرانسوی در سایپا کاشان مشارکت شده و برنامه‌های مشترک نیز در حال طراحی و اجرا هستند.

سیتروئن سی 3

به گفته مهدی جمالی، همکاری مشترک سایپا با سیتروئن شامل تولید محصولات این شرکت خودروساز فرانسوی در ایران و طراحی و تولید مشترک خودروی جدید خواهد بود. در همین راستا، محصول جدید با مشارکت سایپا و سیتروئن طراحی و تولید شده و تحت برند مشترک دو شرکت در بازار ایران عرضه می‌‌شود. وی در ادامه گفت:

طراحی و تولید مشترک با یک خودروساز بزرگ و معتبر بین‌المللی، کار جدیدی است که برای نخستین بار در صنعت خودروی کشورمان صورت خواهد گرفت. سیتروئن سی 3 اولین خودروی تولید این شرکت فرانسوی در ایران است که تا اواخر امسال به تولید رسیده و عرضه می‌شود.

سیتروئن سی 3

قیمت سیتروئن سی 3 در زمان عرضه مشخص می‌شود

مدیرعامل سایپا در پایان در خصوص قیمت این خودرو اظهار کرد که هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و قیمت سیتروئن C3 در زمان عرضه مشخص خواهد شد. ضمن این که کلیه فرایندهای طراحی، تولید، قیمت‌گذاری و عرضه این محصولات با مشارکت سیتروئن فرانسه انجام خواهد شد.

سیتروئن سی 3

1396-04-19

دیدگاهتان را بنویسید