سیستم امنیتی هوشمند آلارم با ارتشی از پهپادها خانه‌ی شما را تحت نظر دارد!

سیستم امنیتی هوشمند آلارم با ارتشی از پهپادها خانه‌ی شما را تحت نظر دارد!

سیستم امنیتی هوشمند آلارم با ارتشی از پهپادها خانه‌ی شما را تحت نظر دارد!

دوربین های نظارتی روش مناسبی برای افزایش امنیت یک مکان هستند، اما اگر اتفاقات مورد نظر در خارج از دید دوربین‌ها رخ دهند چه؟ مطمئنا تمامی افراد هم توانایی استخدام یک نگهبان تمام‌وقت را ندارند که تمام محیط ملک آنها را پوشش دهد. پس احتمالا جالب می‌شد اگر با ترکیب دوربین های امنیتی با نگهبانان همیشه آماده، سیستمی به وجود آورد که این دو محدودیت را پوشش دهد. این دقیقا همان کاری است که سیستم امنیتی هوشمند آلارم برایتان انجام می‌دهد.

ساعاتی پیش و در جریان رویداد سی ای سی 2017، این شرکت از سیستم امنیتی هوشمند جدید خود برای خانه‌ها و اماکن مسکونی رونمایی کرده است. سیستم امنیتی هوشمند آلارم می‌تواند نسبت به تمام اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ای که در هر گوشه و کنار از ملک شما رخ می‌دهد، واکنش نشان داده و به سرعت آن را بررسی کند. اما این موضوع چگونه امکان‌پذیر است؟ کمپانی سازنده پاسخ جالب توجهی به این سوال می‌دهد: ارتشی از پهپادها!

آلارم موفق به توسعه‌ی سیستم هوشمندی مبتنی بر الگوریتم‌های یادگیری ماشینی شده که آن را Insights Engine نامیده است. این سیستم به طور دائم تمام سنسورهایی که در قسمت‌های مختلف خانه، زمین، دفتر و املاک شما قرار گرفته‌اند را چک می‌کند تا اگر هر اتفاقی خارج از روند عادی و معمولی رخ داد، آن را سریعا متوجه شود. این اتفاقات که ممکن است نشت یک لوله‌ی آب باشند و یا ورود غیر مجاز افراد به داخل حریم ملک شخصی شما، سیستم را به حالت خطر در‌می‌آورند.

با رفتن سیستم امنیتی هوشمند آلارم به این حالت، هوش مصنوعی آن ارتشی از پهپادهای اتوماتیک که بر مبنای پلتفرم Snapdragon Flight drone کوالکام توسعه یافته‌‌اند را به محل حادثه ارسال می‌کند تا جزییات را بررسی کنند. این پرنده‌های کوچک سریعا به محل اعزام شده و به صورت زنده، فیلمی از آن منطقه را به تلفن همراه هوشمند شما ارسال می‌کنند تا شما هم سریعا در جریان جزییات حادثه قرار بگیرید.

شما نیز بعد از دریافت ویدیو می‌توانید آن را به طور مستقیم با مرکز مانیتورینگ Alarm.com و یا نیروهای پلیس، آتش‌نشانی و اورژانس به اشتراک بگذارید. بنابراین در کسری از ثانیه، سیستم امنیتی هوشمند آلارم شما را از حادثه مطلع می‌کند تا بتوانید بهترین تصمیم را در کمترین زمان ممکن بگیرید.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-15

دیدگاهتان را بنویسید