شیائومی مکس دو نسخه‌ی متفاوت خواهد داشت

فبلت شیائومی مکس

شیائومی مکس دو نسخه‌ی متفاوت خواهد داشت

فبلت شیائومی مکس در دو نسخه‌ی متفاوت از رم در دسترس قرار می‌گیرد. شیائومی معمولا هر سال با معرفی تعداد کمی گوشی کار سالیانه‌ی خود را به پایان می‌رساند؛ اما امسال به نظر می‌رسد این کمپانی روند خود را تغییر داده است.

این کمپانی چینی تاکنون گوشی پرچم‌دار می 5 خود را معرفی کرده و از دستگاه‌های میان رده‌ای چون Redmi 3 Pro و Redmi Note 3 نیز رونمایی کرده است. گزارش‌های جدیدی نیز از معرفی فبلت شیائومی مکس در دهم ماه مه توسط این کمپانی خبر می‌دهند.

همچنین به‌تازگی تائید شده که این کمپانی در کنار این فبلت، سیستم‌عامل MIUI 8 خود را نیز معرفی خواهد کرد. این دستگاه یک فبلت میان رده بوده و جانشینی برای Mi Note نخواهد بود. اکنون درباره‌ی این گوشی شایعات جدیدی به گوش می‌رسد.

فبلت شیائومی مکس احتمالا در دو نسخه عرضه خواهد شد

شایعاتی که تاکنون درباره‌ی فبلت شیائومی مکس منتشر شده بود، خبر از پردازنده‌ی اسنپدراگون 820 در درون این دستگاه می‌داد، اما شایعات اخیر نشان می‌دهند که این فبلت از تراشه‌ی اسنپدراگون 650 استفاده خواهد کرد.

در هر صورت لیست جدید از بنچمارک این دستگاه منتشر شده و اگر به بنچمارک GFXBench اعتماد داشته باشید، باید گفت؛ این دستگاه احتمالا در دو نوع مختلف عرضه خواهد شد. بنچمارک GFXBench منتشر شده در یک هفته‌ی قبل، فبلت شیائومی مکس را با 2 گیگابایت رم و پردازنده‌ی اسنپدراگون 650 نشان داد و اکنون همان گوشی با 3 گیگابایت رم دیده‌ شده است.

هر دو نسخه با 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد اما به گمان سایت منبع این خبر، مدل 3 گیگابایت رم آن احتمالا با 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه خواهد بود.

این دستگاه به یک نمایشگر فول اچ دی 6.4 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل مجهز خواهد شد. سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بر روی آن پیش‌نصب شده و احتمالا قادر خواهیم بود رابط کاربری MIUI 8 شیائومی را بر بالای این سیستم‌عامل گوگل بیابیم. در پشت فبلت Xiaomi Max یک دوربین 16 مگاپیکسلی قرار گرفته و جلوی آن به دوربینی 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

با وجود این اطلاعات، مشخصا فبلت شیائومی مکس در دسته‌ی گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرد و لیست بنچمارک GFXBench منتشر شده از آن نیز، این موضوع را تایید می‌کند. شاید این کمپانی قصد دارد فبلت می نوت 2 را در نیمه‌ی دوم امسال و بر اساس برخی شایعات، حتی دیرتر معرفی کند. به هرحال شایعات هنوز ادامه دارد. تا 10 مه همچنان زمان باقی است و مطمئنا خبرهای جدیدی نیز شنیده خواهد شد. با ما همراه باشید.

1395-02-13

دیدگاهتان را بنویسید