صفحات جدید سازمان فضایی ناسا در شبکه های اجتماعی پینترست و گیفی

سازمان فضایی ناسا

با صفحات جدید ناسا در شبکه‌های پینترست و گیفی، دنیا را به شکلی متفاوت ببینید

زمانی که نیل آرمسترانگ (Neil Armstrong) در سال 1969 به‌ عنوان اولین انسان بر کره ماه قدم گذاشت، احتمالا هیچ‌وقت تصورش را نمی‌کرد که روزی بشر بخواهد با چنین اتفاقی بزرگی شوخی کند. هرچند، احتمالا او حتی نمی‌تواند شوخی‌های امروزی را درک کند که البته هیچ اهمیتی هم برای ما ندارد! پیش‌تر سازمان فضایی ناسا (NASA) با استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف به‌ دنبال معرفی جهان به تمام مردم بود. به‌نظر حالا گیفی (Giphy) و پینترست (Pinterest) هم به لیست سایت‌های فعال ناسا اضافه شده است.

تصور می‌کنید شوخی سازمان فضایی ناسا با وقایع تاریخی تا چه اندازه جذاب است؟

به‌گفته ناسا، دانشمندان قصد دارند تصاویر و ویدیوهای تاریخی خود را از طریق شبکه اجتماعی پینترست با کاربران به اشتراک بگذارند. هرچند شاید بسیاری از شما تاکنون از این شبکه استفاده نکرده باشید، اما تلاش سازمان فضایی ناسا برای دسته‌بندی تاریخ جهان و نمایش محتوای مختلف توجه علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرده است.

اما در مورد گیفی، اهالی ناسا تلاش کرده‌اند تا با آمیختن وقایع بزرگ تاریخ و شوخی‌های مختلف با یکدیگر، مردم را به یادگیری ترغیب کنند. در این بخش موارد جذاب و خنده‌دار بسیاری را پیدا خواهید کرد که شاید از بهترین نمونه‌های آن بتوان به تصاویر مربوط به کاوشگر مریخ یا مردی میانسال که در حال خوردن تاکو (نوعی غذا) در سفینه فضایی‌ست، اشاره کرد:

سازمان فضایی ناسا

شاید این سایت‌ها برای بسیاری از کاربران هیچ جذابیتی نداشته باشند، اما ناسا تمام تلاش خود را داشته تا دنیا را به صورتی متفاوت، با ما به اشتراک بگذارد که باید از آن ممنون باشیم:

سازمان فضایی ناسا

1395-09-23

دیدگاهتان را بنویسید