صفحه نمایش هواوی میت 10 پرو با نسخه معمولی آن تفاوت دارد

صفحه نمایش هواوی میت 10 پرو با نسخه معمولی آن متفاوت خواهد بود

صفحه نمایش هواوی میت 10 پرو با نسخه معمولی آن تفاوت دارد

به تازگی اطلاعاتی از صفحه نمایش هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) به بیرون درز کرده که نسبت به آنچه تاکنون از گوشی های جدید هواوی شنیدیم، متفاوت است.

بر اساس اطلاعات رسمی، کمپانی چینی هواوی قصد دارد تا هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) را طی رویدادی در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) در شهر مونیخ آلمان معرفی کند. این شرکت سازنده، در روزهای اخیر ویدیویی تبلیغاتی از پرچمدار بعدی خود را نیز منتشر کرده است. طی هفته‌های گذشته، شایعاتی در خصوص مشخصات هواوی میت 10 از برخی منابع خبری شنیده شده که به عنوان نمونه می‌توان به استفاده از چیپست معرفی‌نشده کایرن 970 و نمایشگر «تقریبا» تمام‌صفحه با تکنولوژی EntrieView اشاره کرد.

چندی پیش، مدیر کمپانی هواوی خبر از ساخت هواوی میت 10 با نمایشگری فول اسکرین داده و حتی تصاویری نیز از آن منتشر شده بود. با این حال، بر اساس شایعات جدید، تنها صفحه نمایش هواوی میت 10 پرو به پنلی بدون حاشیه‌های اضافی مجهز بوده و نسخه معمولی آن، میت 10 ، نمایشگری سنتی و معمولی خواهد داشت؛ صفحه نمایشی که شباهت زیادی به نسخه پیش از آن، یعنی هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) دارد.

صفحه نمایش هواوی میت 10 پرو با نسخه معمولی آن متفاوت خواهد بود

البته با مقایسه هواوی میت 9 پرو (Huawei Mate 9 Pro) با مدل معمولی آن، این تفاوت چندان هم عجیب نیست. در هر صورت، بر اساس شایعات، سنسور اثر انگشت میت 10 پرو در بخش پشتی آن قرار خواهد گرفت که نشان می‌دهد صفحه نمایش هواوی میت 10 پرو بدون حاشیه و فول اسکرین است. اما از سوی دیگر، اسکنر اثر انگشت هواوی میت 10 در زیر صفحه نمایش آن جای داده خواهد شد؛ رویکردی که در پرچمداران سری P این کمپانی نیز مشاهده شده است.

در کنار همه این شایعات پییرامون صفحه نمایش هواوی میت 10 پرو و نسخه معمولی آن، به نظر می‌رسد باید منتظر تولید نسخه طلایی از این دو گوشی پرچمدار باشیم.

1396-06-01

دیدگاهتان را بنویسید