عرضه آپدیت اندروید 6.0.1 برای گلکسی تب اس 8.4 سامسونگ

گلکسی تب اس 8.4

عرضه آپدیت اندروید 6.0.1 برای گلکسی تب اس 8.4 سامسونگ

ماه گذشته بود که صفحه فیسبوک شعبه هلند سامسونگ اعلام کرد که تبلت‌‌های گلکسی تب اس 8.4 و گلکسی تب اس 10.5، آپدیت اندروید 6.0.1 را دریافت نخواهند کرد. معنای چنین خبری این بود که دارندگان تبلت‌های سامسونگ باید به استفاده از اندروید 5.0.2 بسنده می‌کردند. اما روز گذشته یکی از دارندگان گلکسی تب اس 8.4 وای فای، اعلام کرده که اندروید 6.0.1 برای تبلت وی عرضه شده است.

سرانجام گلکسی تب اس 8.4 سامسونگ نیز اندروید 6.0.1 را دریافت کرد

با توجه به اطلاعاتی که این کاربر اعلام کرده، حجم این آپدیت چیزی در حدود 900 مگابایت بوده است. بر خلاف صحبت‌های شعبه هلند سامسونگ، در ابتدای سال جاری نیز ما شاهد انتشار بنچمارکی از این تبلت مجهز به اندروید مارشملو بودیم که می‌توانست شانس عرضه شدن اندروید 6.0.1 برای این تبلت را افزایش دهد.

عرضه نسخه جدید این سیستم‌ عامل برای گلکسی تب اس 8.4 امکان جستجوی متنی از طریق سیستم Google Now on Tap و تعیین و محدود کردن قابلیت‌های نرم افزارهای مختلف را فراهم آورده است. همچنین با وجود اپلیکیشن Doze، تمامی نرم افزارهای اضافی که به صورت نامحسوس در حال فعالیت بوده، بسته شده و در نتیجه انرژی باتری ذخیره خواهد شد. البته این ویژگی جدیدی نیست که تنها برای گلکسی تب اس 8.4 طراحی شده باشد، بلکه از اصلی‌ترین بخش‌های اندروید 6.0.1 است. تصویر زیر نیز تبلت گلکسی تب اس 8.4 آپدیت شده به اندروید 6.0.1 را نشان می‌دهد.

گلکسی تب اس 8.4

اگر شما نیز از دارندگان تبلت‌های سری گلکسی تب اس هستید، می‌توانید از همین حالا برای آپدیت کردن تبلت خود گوش به زنگ باشید. همچنین پیش از شروع آپدیت کردن تبلت خود، از ارتباط پایدار شبکه وای فای اطمینان حاصل پیدا کرده و یا اگر از شبکه اینترنت دستگاه استفاده می‌کنید، از میزان شارژ باتری مطمئن شوید تا در حین انجام پروسه آپدیت، دچار مشکل نشوید.

1395-06-18

دیدگاهتان را بنویسید