عرضه آپدیت اندروید 7 برای هواوی پی 9 لایت تاخیر خورد!

عرضه آپدیت اندروید 7 برای هواوی پی 9 لایت تاخیر خورد!

کاربران گوشی های هواوی پی 9 لایت (Huawei P9 Lite) مشتاقانه در انتظار دریافت تازه‌ترین به روزرسانی سیستم عامل اندروید توسط گوشی‌شان هستند. آن‌ها خیلی امیدوار بودند که مدت زمان انتظارشان کم باشد، اما ظاهرا اینگونه نخواهد بود. به نقل از گزارش‌های جدید، عرضه آپدیت اندروید 7 برای هواوی پی 9 لایت بنا به چندین دلیل با تاخیر مواجه خواهد an.

در حال حاضر دلیل قطعی که باعث شده این تولیدکننده چینی تصمیم به ایجاد تاخیر در عرضه آپدیت اندروید 7 برای هواوی پی 9 لایت بگیرد مشخص نیست، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که این گوشی تا پیش از سه ماهه دوم سال جاری قادر به دریافت آن نخواهد بود. تا آغاز سه ماهه دوم سال چند روزی بیشتر باقی نمانده است، ولیکن ما مطمئن نیستیم هواوی در کدام یک از ماه‌های این فصل قرار است آپدیت نوقا را در اختیار کاربران گوشی P9 Lite قرار دهد و یا بدتر این که چه قدر زمان خواهد برد تا کاربران این گوشی در سراسر دنیا بتوانند آن را دریافت کنند.

آپدیت اندروید 7 برای هواوی پی 9 لایت تا پایان فصل بهار عرضه می‌شود

لازم به ذکر است که در حال حاضر مدتیست کاربران این گوشی چینی قادر به چشیدن طعم اندروید نوقا، البته به صورت آزمایشی هستند؛ بنابراین هر طور که بخواهیم حساب کنیم مدت زمان زیادیست که دیگر زمان عرضه نسخه نهایی به روزرسانی نوقا برای پی 9 لایت فرا رسیده است. در این نسخه آزمایشی اشکالات زیادی هم به چشم می‌خورد که امیدواریم آن‌ها در نسخه نهایی دیگر وجود نداشته باشند. هواوی هیچ نظری در خصوص این گزارش نداده است، بنابراین نمی‌توانیم با اطمینان کامل مطلب فوق را تایید کنیم.

هواوی پی 9 لایت یک گوشی میان رده مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی، دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی، چیپست کایرین 650، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است که با قیمت 220 دلار در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد. این گوشی همچنین در بازار ایران نیز  با قیمت حدودی 750 هزار تومان قابل خریداری است.

1396-01-04

دیدگاهتان را بنویسید