عرضه اسپیکر هوم پاد اپل تا سال 2018 به تاخیر خورد؛ اسپیکر هوشمند اپل ارزش انتظار را دارد؟

اسپیکر هوم پاد اپل

عرضه اسپیکر هوم پاد اپل تا سال 2018 به تاخیر خورد؛ اسپیکر هوشمند اپل ارزش انتظار را دارد؟

اگر شما هم در انتظار اسپیکر هوم پاد اپل (Apple HomePod) هستید، باید بگوییم که عرضه این اسپیکر هوشمند تا سال 2018 به تاخیر خورد و احتمالا تا بهار آینده به فروش نرسد! آیا هوم پاد ارزش انتظار کشیدن را دارد؟

ما مطمئنیم برخی از شما احتمالا متوجه این قضیه شدید که اپل در کنفرانس پرده برداری از گوشی های خانواده آیفون 8 و همچنین آیفون ایکس خود، توضیحات زیادی را در مورد اسپیکر هوم پاد ارائه نکرد. به همین جهت ما از همان زمان بر این باور بودیم که اپل یک کنفرانس ویژه دیگر را برای معرفی کامل از این اسپیکر هوشمند تدارک خواهد دید و اطلاعات بیشتری از آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد، اما هیچگاه اینگونه نشد.

حال ما دلیل این کار را می‌دانیم: عرضه اسپیکر هوم پاد اپل به تاخیر خورده است. در یک بیانیه که توسط جان گروبر با حساب کاربری Daring Fireball منتشر شده است،‌ اپل تایید کرده است که این اسپیکرها سال 2017 عرضه نخواهند شد. در واقع کوپرتینو این اسپیکر خانگی را اوایل سال 2018 روانه‌ی بازارهای جهانی می‌کند.

در این بیانیه آمده است:

ما بی‌صبرانه منتظریم تا مردم استفاده از هوم پاد، اسپیکر خانگی بیسیم اپل را تجربه کنند، اما ما نیازمند زمان بیشتری هستیم پیش از آن که آن‌ها آماده‌ی عرضه به مشتریان باشند. ما فروش اسپیکر هوم پاد را از اوایل سال 2018 در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا آغاز خواهیم کرد.

اسپیکر هوم پاد اپل احتمالا بهار 2018 عرضه می‌شود

همانطور که گفتیم ما مطمئن نیستیم دقیقا اوایل سال 2018 چه زمانی می‌شود،‌ اما اپل معمولا بین ماه مارس و آوریل میزبان یک رویداد خبری برای تبلت های آیپد و مک بوک های خود است. بنابراین احتمالا بهار 2018 می‌تواند زمان مناسبی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسپیکر هوم پاد اپل باشد. این تاخیر در عرضه از سویی برای شرکت اپل رقم می‌خورد که ما شاهد عرضه اسپیکرهای هوشمندی از آمازون، گوگل و حتی رقبایی بزرگ‌تر از آن‌ها در بازار هستیم. ما نمی‌دانیم که اسپیکر هوم پاد اپل ارزش انتظار را دارد یا خیر، اما با توجه به بررسی‌های مثبتی که توسط کارشناسان مختلف بر روی این محصول انجام گرفته می‌توان انتظار داشت که آینده‌ی درخشانی برای این اسپیکرها رقم بخورد.

1396-08-27

دیدگاهتان را بنویسید