عملکرد رابط کاربری گوشی منعطف سامسونگ هفته آینده تشریح می‌شود

رابط کاربری گوشی منعطف سامسونگ

عملکرد رابط کاربری گوشی منعطف سامسونگ هفته آینده تشریح می‌شود

رابط کاربری گوشی منعطف سامسونگ مبتنی بر اندروید بوده و به شیوه‌ای متفاوت برای این گوشی سفارشی‌سازی شده است. سامسونگ به زودی در کنفرانس خود، نحوه عملکرد آن را تشریح خواهد کرد.

بر اساس گفته‌های وب سایت کره‌ای Asiae، سامسونگ هفته دیگر قرار است نحوه عملکرد گوشی منعطف خود را اعلام کند. در واقع قرار است توضیحاتی درباره نحوه کار رابط کاربری گوشی منعطف سامسونگ ارائه شود و در کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت (Developer Conference)، حتی از یک نسخه اولیه و قابل استفاده گوشی نیز خبری نخواهد بود.

سیستم عامل و رابط کاربری گوشی منعطف سامسونگ

سامسونگ در جریان این رویداد تصمیم دارد نحوه عملکرد رابط کاربری گوشی انعطاف‌ پذیر خود، که پیش‌بینی می‌شود با نام گلکسی F معرفی شود، را به نمایش گذاشته و به مقایسه آن با رابط کاربری گوشی های هوشمند و تبلت های عادی بپردازد.

بر اساس گزارش‌ها، رابط کاربری گوشی منعطف سامسونگ به شیوه‌ای منحصربه‌فرد و متمایز نسبت به دیگر محصولات توسعه پیدا کرده است. به عبارت دیگر، از آنجایی که گوشی های انعطاف پذیر کاملا خاص و متفاوت محسوب می‌شوند، رابط کاربری‌شان نیز می‌بایست با آن‌ها منطبق باشد. گفتنی است رابط کاربری گوشی منعطف سامسونگ مبتنی بر اندروید بوده و در همکاری با گوگل توسعه پیدا کرده است و قرار نیست در محصولات سری F سامسونگ، سیستم عاملی به غیر از اندروید به کار برود، اما این سیستم عامل برای دستگاه‌های منعطف سفارشی‌سازی شده است.

رابط کاربری گوشی منعطف سامسونگ

گفته می‌شود سامسونگ اکنون بر سر دو راهی انتخاب از میان دو نسخه نهایی مانده است. بعد از انتخاب، نسخه اولیه مربوط به آن برای تبدیل شدن به محصولی تجاری وارد مراحل بعدی ساخت و تکمیل پروژه خواهد شد. یک مورد به صورت افقی طویل بوده (اولین عکس مطلب) و در دومین طراحی، درازای گوشی به صورت عمودی است. یک نمایشگر بیرونی نیز در گرفته شده تا کاربران بدون نیاز به باز کردن تای گوشی بتوانند به ایمیل‌هایشان دسترسی پیدا کرده و نوتیفیکیشن‌ها را بررسی کنند. شاید بتوان یکی از دلایل نیاز به سفارشی‌سازی رابط کاربری گوشی منعطف سامسونگ را وجود همین نمایشگر دانست.

در گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ خبری از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نخواهد بود. اگرچه هنوز به صورت دقیق، تاریخی برای رونمایی این محصول اعلام نشده است، اما بسیاری انتظار دارند سامسونگ حداقل نسخه اولیه آن را به نمایشگاه CES 2019، که در دی ماه برگزار خواهد شد، بیاورد.

1397-08-13

دیدگاهتان را بنویسید