فایلر پرو : نرم‌افزار حرفه‌‌ای گردش مکاتبات بدون کاغذ، بایگانی و آرشیو اسناد و مدارک

اولین و کاملترین نرم‌افزار حرفه‌‌ای گردش مکاتبات بدون کاغذ، بایگانی و آرشیو اسناد و مدارک اداری

نرم‌افزار فایلرپرو به عنوان اولین نرم‌افزار مدیریت اسناد از سال 1370 تاکنون توسط شرکت مهندسی ایران رایانه عرضه شده و توانسته است رضایت هزاران کاربر و صدها سازمان مختلف کشور را فراهم نماید. فایلرپرو بعنوان نرم‌افزار مدیریت اسناد منتخب کشور در نمایشگاههای بین المللی CeBIT 2003، CeBIT 2004 ، DMS 2004، Gitex 2003 و Gitex 2004 ارائه شده و مورد توجه بسیاری از موسسات و شرکتهای خارجی قرار گرفته است.
این نرم‌افزار اولین و تنها نرم‌افزار ایرانی در زمینه مدیریت اسناد و اتوماسیون اداری با قابلیت دسترسی از طریق Web است که به زبانهای فارسی، انگلیسی، آلمانی و ترکی عرضه می‌گردد.
موسسات استفاده کننده از این نرم افزار توانسته‌اند سیستم مدیریت اسناد مجتمع را در سطح سازمان پیاده نموده و از امکانات آرشیو الکترونیکی اسناد، تعریف فرمهای سازمان، تعریف بانکهای اطلاعاتی متنوع و گزارش‌گیری قابل انعطاف همچنین دسترسی سریع و آسان به کلیه اسناد سازمان از هر مکان بهره‌مند گردند. بخش خدمات پشتیبانی این نرم‌افزار با تکیه بر پرسنل مجرب و تجارب چندین ساله حضور در سازمانهای متعدد دولتی و خصوصی توانسته است اطمینان خاطر کارفرمایان شرکت را در خصوص خدمات مطمئن و مستمر جلب نماید.
تجارب سالیان متمادی، بهبود مستمر کیفیت، افزایش توانایی‌های سیستم و ارائه خدمات پشتیبانی منحصر به فرد، این سیستم را از سایر نرم‌افزارها متمایز می‌نماید.

One Comment on “فایلر پرو : نرم‌افزار حرفه‌‌ای گردش مکاتبات بدون کاغذ، بایگانی و آرشیو اسناد و مدارک”

  1. سلام بنده از دور با شرکت شما آشنایی دارم لذا مایل هستم قابلیت های نرم افزار فایلر پرو بدانم و هدف من استفاده از این نرم افزار در شرکت تعاونی مسکن هست که باید بتوانم اطلاعات و اسناد مربوط به پروژها ، سهامداران ، مجامع عمومی برگزارشده و پیمانکاران و موضوعات دیگر را در این سیستم ثبت و نگهداری کنم – باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس