قاب های Live Case برای سری گوشی های گوگل پیکسل عرضه شد

قاب های Live Case برای سری گوشی های گوگل پیکسل ارائه شد

قاب های Live Case برای سری گوشی های گوگل پیکسل ارائه شد

هم اکنون قاب های Live Case برای سری گوشی های گوگل پیکسل عرضه شده است و کاربران گوشی های پیکسل (Pixel) و پیکسل ایکس ال (Pixel XL) می‌توانند این سری از قاب ها را از فروشگاه گوگل استور خریداری کنند.

هر کدام از قاب های Live Case برای سری گوشی های گوگل پیکسل 40 دلار قیمت خواهند داشت

قاب های Live Case برای سری گوشی های گوگل پیکسل در سه نوع عرضه می‌شوند که هر کدام از آنها 40 دلار قیمت خواهند داشت. یکی از انواع آنها Artworks نام دارد که آثاری مربوط به هنرمندان و عکاسان بوده و به صورت پیشفرض می‌بایست از آنها استفاده کنید. تنها موارد شخصی سازی که در این بخش قابل اعمال است مربوط به زوم و بزرگنمایی بر روی عکس ها و همچنین حرکت و جابه‌جایی آنها بر روی طرح نهایی است.

نوع دیگری از آنها Photos Live Case نام دارد که در این حالت، تصویری که آپلود می‌کنید را می‌توانید به سادگی بر روی این قاب قرار دهید. نوع سوم نیز با نام Places Live Case شناخته می‌شود. در این بخش کاربران می‌توانند از روی نقشه گوگل، تصویر مربوط به نقشه جغرافیایی محلی که تمایل دارند را ثبت کرده تا در نهایت بر روی کیس محافظ نقش ببندد. البته قبل از طراحی و خریداری این کیس ها بهتر است به این نکته نیز توجه داشته باشید که فروش این محصولات از اوایل ماه نوامبر شروع خواهد شد.

البته نوع دیگری از قاب ها را نیز می‌توانید با قیمت کمتری برای این سری از گوشی ها تهیه کنید که Clear Case نام دارند. همان طور که از نام این قاب پیداست، محافظی شفاف و سبک بوده که تنها 30 دلار قیمت دارد. از طرفی می‌توانید با کمی هزینه بیشتر (35 دلار) قاب های رنگی برای این دسته از گوشی ها تهیه کنید. این قاب ها در رنگ های خاکستری، آبی، سبز، صورتی و مشکی قابل خریداری خواهند بود. در صورت خریداری یکی از دو گوشی گوگل پیکسل یا پیکسل ایکس ال، کدام یک از این قاب ها را از فروشگاه گوگل انتخاب خواهید کرد؟

1395-08-03

دیدگاهتان را بنویسید