قاب هوشمند ZEE چندین کارکرد را برای گوشی شما به ارمغان می‌آورد

قاب هوشمند ZEE چندین کارکرد را برای گوشی شما به ارمغان می‌آورد

قاب هوشمند ZEE چندین کارکرد را برای گوشی شما به ارمغان می‌آورد

قاب هوشمند ZEE که به تازگی در نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس از آن پرده‌برداری شده است، به صورت یک چاقوی همه کاره انجام وظیفه می‌کند و با خریداری آن می‌توانید از چند قابلیت کاربردی مختلف در یک محصول واحد برای تلفن همراه هوشمند خود بهره‌مند شوید.

اولین و مهمترین موضوع که مطمئنا هدف اصلی کاربران از خرید یک قاب موبایل محسوب می‌شود، امنیت و استحکام آن است. قاب هوشمند ZEE علاوه بر ظاهر زیبا و نسبتا باریکی که دارد، به خوبی از تمام زوایای بدنه‌ی اسمارت فون شما محافظت خواهد کرد. یک باتری اضافه با ظرفیت شارژدهی ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز درون این پکیج تعبیه شده و در واقع دومین کارکرد این قاب به عنوان یک پاور بانک است.

باتری قاب هوشمند ZEE از طریق یک نرم افزار مخصوص بر روی تلفن همراه مدیریت میشود و کاربر میتواند تمام کارکردهای آن نظیر زمان شروع عملیات شارژ، میزان مصرف شارژ باتری و زمان توقف وعده‌های شارژ را از طریق آن فعال کند. همچنین به طور هوشمند، کم شدن سطح شارژ باتری دیوایسی که درون این قاب قرار گرفته است، تشخیص داده شده و در آن زمان است که عملیات استفاده از شارژ باتری کمکی شروع می‌شود.

علاوه بر این که باتری داخل قاب هوشمند ZEE را می‌توانید از طریق اتصال کابل میکرو یو اس بی شارژ کنید، قابلیت شارژ وایرلس و بدون نیاز به سیم نیز امکان‌پذیر خواهد بود. از دیگر قابلیت‌های این گجت کاربردی هوشمند می‌توانیم به امکان سفارش ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و برخورداری از چراغ‌های ال ای دی قدرتمند اشاره کنیم که عملیات عکس‌برداری با کیفیت بالا در هر مکانی را بدون توجه به سطح نور آن محیط امکان‌پذیر می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند قاب هوشمند ZEE را در سه مدل با ظرفیت‌های داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت سفارش دهند و امکان دریافت آن در رنگ‌های فلز مفرغی (Gun Metal)، نقره‌ای و طلایی وجود دارد. زمان عرضه و قیمت مدل‌های مختلف این محصول هنوز اعلام نشده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-18

دیدگاهتان را بنویسید