قاب گوشی آیفون 8 از فولاد ضد زنگ است؛ بازگشت اپل به نسل پنج آیفون

قاب گوشی آیفون 8 از فولاد ضد زنگ است؛ بازگشت اپل به نسل پنج آیفون

قاب گوشی آیفون 8 از جنس فولاد ضد زنگ است؛ بازگشت اپل به نسل پنجم آیفون

در حالی که زمان زیادی به شهریورماه و رونمایی از پرچمدار سال 2017 شرکت اپل ، یعنی آیفون 8 (iPhone 8) مانده است، اما شایعات دست از سر این گوشی برنمی‌دارد. طبق تازه‌ترین شنیده‌ها، قرار است کمپانی آمریکایی اپل قاب گوشی آیفون 8 را از جنس فولاد ضد زنگ بسازد!

بر اساس اخبار منتشر شده در وب‌سایت تایوانی DigiTime و به نقل از یک منبع ناشناس، اهالی کوپرتونو همکاری خود با شرکت قطعه‎سازی فاکس کان (Foxconn) را پایان داده و با شرکت آمریکایی Jabil جهت تولید قاب گوشی آیفون 8 به توافق رسیده‌اند. این قاب‌ها از جنس فولاد ضد زنگ (stainless steel) بوده و در همه مدل‌های گوشی آیفون 8 استفاده خواهند شد.

قاب گوشی آیفون 8 از جنس آیفون 4s است

جالب است بدانید آخرین بار که اپل از فولاد ضد زنگ در محصولاتش استفاده کرد، به نسل پنجم آیفون ، یعنی آیفون 4 اس (iPhone 4s) بازمی‌گردد و پس از آن، پرچمداران بعدی خود را با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم -به علت سبکی و خوش‌ساخت بودن- تولید و روانه بازار کرد. حال علی‌رغم اخبار منتشرشده مبنی بر تولید نسل بعدی آیفون با بدنه‌ای تمام‌شیشه‌ای، و نیز شنیده‌هایی در خصوص تولید قاب آیفون 8 با ترکیبی از شیشه در سطوح عقب و جلو، و لبه‌های آلومینیومی ساخته‌شده توسط شرکت فاکس کان، گویا اپل به استفاده از فولاد زنگ نزن در بدنه پرچمدار بعدی خود روی خواهد آورد.

انتظار می‌رود آیفون بعدی اپل در 3 مدل با اندازه‌های مختلف تولید شود؛ یکی از این مدل‌ها مجهز به صفحه نمایش OLED بوده و در دو مدل دیگر از پانل استاندارد LCD استفاده شود. قابلیت شارژ سریع نیز یکی از کمبودهای آیفون هاست و قرار است به نسل بعدی اضافه شود.

1395-10-22

دیدگاهتان را بنویسید