قسمت سوم فیلم شرلوک هولمز در پاییز سال جاری ساخته می‌شود

قسمت سوم فیلم شرلوک هولمز در پاییز سال جاری ساخته می‌شود

فیلم شرلوک هولمز یک فیلم معمایی جنایی بوده که گای ریچی کارگردانی آن را بر عهده دارد، این فیلم برگرفته از داستان‌های شرلوک هولمز بوده و پس از استقبال فراوان، قرار بر این شده که فیلم‌برداری قسمت سوم آن در پاییز سال جاری آغاز شود. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

فیلم پرآوازه شرلوک هولمز در تاریخ 25 دسامبر 2009 اکران شد و پس از استقبال فراوان قسمت دوم آن در سال 2011 تولید شد. حال جوئل سیلور و لئونل ویگرام که از تهیه کنندگان این فیلم هستند، خبرهای جدیدی را درباره قسمت سوم این فیلم در رسانه‌های انگلیسی زبان منتشر کرده‌اند. با توجه به گفته‌های جوئل سیلور فیلم‌برداری قسمت سوم فیلم شرلوک هولمز در پاییز سال جاری آغاز خواهد شد و آن‌طور که پیدا است، برنامه‌ریزی آن به‌طور کامل انجام شده است.

تولیدکنندگان فیلم شرلوک هولمز تایید کرده‌اند که فیلم شرلوک هولمز 3 در ماه اکتبر در مقابل دوربین قرار می‌گیرد. حال نزدیک به پنج سال از اکران Sherlock Holmes: A Game Of Shadows گذشته است، رابرت داونی جونیور و جوی لاو از ابتدا در نقش هولمز و واتسون بازی کرده‌اند. رابرت داونی در طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که فیلم بعدی انتقام جویان در حال ساخت بوده و قرار بر این شده که در آن بازی کند، پس دلیل تاخیر آغاز فیلم‌برداری قسمت سوم شرلوک هولمز همین بوده است.

به هر حال مارول در عنوان آخر خود یعنی کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) نتیجه خوبی را دید. این فیلم پس از اکران در دو هفته متوالی در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت. رابرت داونی جونیور در سری فیلم‌های مارول نقش مهمی دارد و البته در عنوان آخر از شخصیت‌های اصلی داستان بوده است. در حال حاضر طرفداران بسیاری بی‌صبرانه منتظر انتشار قسمت سوم فیلم شرلوک هولمز هستند و حال باید منتظر شاهکار بعدی گای ریچی و جوئل سیلور باشیم. نظر شما درباره فیلم شرلوک هولمز چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید