قطع اینترنت ایرانسل از ساعاتی پیش در برخی از مناطق تهران

اینترنت ایرانسل

قطع اینترنت ایرانسل از ساعاتی پیش در برخی از مناطق تهران

از ساعاتی پیش در برخی از مناطق تهران، شبکه دیتای اپراتور دوم ارتباطی کشور دچار مشکل شد. طبق گزارشات منتشر شده، تقریبا از حدود ساعت 20 امشب، اینترنت ایرانسل قطع شده و کاربران تهرانی این اپراتور امکان دسترسی به اینترنت را ندارند.

اختلال و قطعی اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل در تهران ( 9 دی 96) )

بسیاری از کاربران اپراتور دوم ارتباطی کشور گزارش کرده‌اند که از حوالی ساعت 20 امشب، اینترنت ایرانسل دچار مشکل شده است. این کاربران هنگام اتصال به شبکه دیتای ایرانسل با پیام عدم شناسایی APN روبرو می‌شوند و پیغامی را دریافت می‌کنند مبنی بر اینکه APN را ریست و مجددا تنظیم کنید.

علت قطع اینترنت ایرانسل در تهران فعلا مشخص نیست

تنظیم مجدد APN بر اساس دستورالعمل تعریف شده در سایت ایرانسل نیز کارساز نبوده و پیغام مذکور مجددا تکرار می‌شود و امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد. کارشناس مرکز تماس اپراتور دوم کشور، به وجود آمدن قطعی در اینترنت ایرانسل را پذیرفت و اعلام کرد که بسیاری از مشترکان این اپراتور، موضوع را اطلاع داده‌اند اما در حال حاضر علت مشکل به وجود آمده مشخص نیست.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی کارشناس مرکز تماس، قطعی اینترنت ایرانسل حداکثر تا چهار یا پنج ساعت آینده برطرف خواهد شد. وی در خصوص بروز این اختلال در استان‌های دیگر نیز عنوان کرد که تاکنون گزارشی مبنی بر قطع شبکه دیتا در سایر نقاط کشور دریافت نشده است.

اگر شما هم از کاربران ایرانسل هستید و اینترنت شما با اختلال مواجه شده است ، لطفا دیدگاه خود را با ما دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

1395-09-07

دیدگاهتان را بنویسید