قیمت اینترنت 30 درصد کاهش پیدا می‌کند؛ توضیح وزیر ارتباطات درباره مصوبه جدید اینترنت ثابت

قیمت اینترنت

قیمت اینترنت 30 درصد کاهش پیدا می‌کند؛ توضیح وزیر ارتباطات درباره مصوبه جدید اینترنت ثابت

قیمت اینترنت 30 درصد کاهش پیدا می‌کند و کیفیت سرعت تضمین می‌شود. وزیر ارتباطات با بیان این نکته، توضیحاتی را در مورد مصوبه جدید اینترنت ثابت ارائه کرد.

سرعت و قیمت اینترنت نسبت به قبل بهتر می‌شود

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با ارائه توضیحات جدیدی در مورد نرخ جدید اینترنت ثابت و مصوبه اینترنت غیر حجمی، به ابهامات موجود در مورد این مصوبه پاسخ داد. وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت قیمت اینترنت ثابت در مقایسه با تعرفه قبلی، حداقل حدود 30 درصد کاهش پیدا می‌کند. وی همچنین خاطر نشان کرد که حتی با وجود مفهوم «مصرف منصفانه»، بیش از 80 درصد کاربران دیگر نیازی به خرید حجم یا پرداخت هزینه اضافه نخواهند داشت.

آذری جهرمی در ادامه افزود:

سرعت اینترنت خریداری شده باید توسط شرکت‌ها تضمین شود و اشتراک بین تعداد زیاد کاربر در اینجا معنا ندارد. کاربران کمی صبوری کنند تا شرکت‌ها، طرح‌های خود را ارائه کنند. اطمینان می‌دهم که دیدگاه‌های جمع زیادی از مصرف‌کنندگان لحاظ شده است.

وی از کاربرانی که دیدگاه‌های خود درباره تعرفه های جدید اینترنت ثابت را به اشتراک گذاشته‌اند تشکر کرد و افزود به عنوان یک شهروند درخواست دارم در طرح مطالب، شخصیت سایر شهروندان را در نظر داشته باشیم.

1396-08-24

دیدگاهتان را بنویسید