قیمت چری تیگو 7 در ایران مشخص شد؛ به زودی در بازار ایران

قیمت چری تیگو 7

قیمت چری تیگو 7 در ایران مشخص شد؛ به زودی در بازار ایران

چندی پیش جدیدترین خودروی شاسی بلند برند چینی چری معرفی شد و اکنون شرکت مدیران خودرو، محدوده قیمت چری تیگو 7 (Chery Tiggo 7) در ایران را تعیین کرده است.

مدتی پیش خودروی شاسی بلند چری تیگو 7 از سوی این شرکت چینی معرفی شد و در نمایشگاه خودرو تهران نیز شاهد رونمایی از آن در کشورمان بودیم تا بسیاری از علاقه‌مندان بی‌صبرانه منتظر عرضه آن در بازار باشند. شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی خودروهای چری در ایران نیز اعلام کرد که به زودی این خودروی موفق و پرفروش را روانه بازار خواهد کرد.

قیمت چری تیگو 7

محدوده قیمت چری تیگو 7 در ایران

اکنون مدیران خودرو، محدوده قیمت چری تیگو 7 در ایران را مشخص کرده است. بر این اساس، این خودرو شاسی بلند با طیف متنوعی از تجهیزات ایمنی مانند سیستم‌های پایداری و ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای به همراه امکانات رفاهی نظیر دوربین 360 درجه وسقف پانوراما با قیمت 130 تا 140 میلیون تومان در بازار کشورمان به فروش خواهد رسید.

قیمت چری تیگو 7

چری Tiggo 7 بیان‌گر سبک جدید طراحی و مهندسی این شرکت چینی بوده و جایزه بهترین طراحی را از ژاپنی‌ها دریافت کرد. همچنین چری از مهندسان اروپایی و آمریکایی در طراحی و تولید این محصول بهره برده و به همین دلیل تیگو 7 به یکی از موفق‌ترین شاسی بلندها تبدیل شده و به فروش بیش از 10 هزار دستگاه دست پیدا کرده است.

قیمت چری تیگو 7

1396-02-19

دیدگاهتان را بنویسید