لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus GX501 در کامپیوتکس 2017 معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus GX501

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus GX501 مجهز به کارت گرافیک GTX 1080 رونمایی شد

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus GX501 همراه با کارت گرافیک GTX 1080 و فناوری های خنک کننده مدرن در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 تایوان رونمایی شد.

ایسوس امروز در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از یک لپ تاپ گیمینگ جذاب 15 اینچی به نام ROG Zephyrus GX501 رونمایی کرد. این لپ تاپ تنها 17.9 میلی‌متر ضخامت داشته و دارای وزن 2 کیلو و 200 گرم است. Zephyrus از یک پردازنده نسل هفتمی اینتل Core i7 و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1080 قدرت می‌گیرد. به منظور استفاده از تراشه های بالا رده در بالاترین سرعت در محصولاتی با شاسی باریک همچون لپ تاپ، ایسوس سیستم آیرودینامیک فعال (AAS) را توسعه بخشیده که به شرح زیر کار می‌کند:

هنگامی که قاب لپ تاپ برداشته شود، پنل پایین برای تنقس عمیق‌تر 6 میلی‌متر بازتر است. هوا پیش از آن که از منافذ موجود در لبه‌های شاسی مکیده شود، از طریق شکاف و سوراخ‌های کوچکی که در بالای صفحه کلید تعبیه شده مکیده می‌شود. مهم‌ترین مشخصه این است که لپ تاپ از رمپ های باریک در کانال های خروجی برای کمک به انتقال مستقیم هوای گرم به سمت بالا استفاده می‌کند. این پیشرفت به کاهش دمای جریان هوای داخلی حدود 10 درجه در مقایسه با لپ تاپ های معمولی می‌انجامد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus GX501 از فناوری های خنک کننده مدرن بهره می‌برد

CPU و GPU هر یک به صورت اختصاتی حاوی یک دمنده، رادیاتور و لوله حرارتی هستند. هر دو چیپست دو لوله بیشتر را نیز به اشتراک می‌گذارند که توزیع خنک کننده را بین آن‌ها آسان می‌کند و در نتیجه بهره وری را به طور کلی بهبود می‌بخشد. یک لوله کنترل کننده حرارتی دیگر نیز مدارهای شدت جریان را مدیریت خواهد کرد که تغذیه هر دو چیپ را مهیا کرده و جریان را در گلوگاه نگه می‌دارد. ایسوس برای خنک نگه داشتن و آرام کار کردن بدون افت در عملکرد لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus GX501 کارهایی فراتر از این را انجام داده که می‌توانید گزارش کامل آن را از وب سایت ایسوس بخوانید.

نمایشگر 15.6 اینچی G-Sync لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus GX501 از نرخ رفرش تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند که به گیمرها اجازه تجربه اجرای بازی‌ها در 120 فریم بر ثانیه را می‌دهد. شما می‌توانید این دستگاه را با یک حافظه تا سقف 24 گیگابایت DDR4-2400 و یک فضای ذخیره سازی بسیار سریع 1 ترابایتی NVMe SSD خریداری کنید. این لپ تاپ همچنین حاوی یک اسلات تمام سایز SD، چهار درگاه USB 3.1 نوع A، یک درگاه برگشت پذیر نوع C و یک درگاه HDMI 2.0 است که قادر به حمل سیگنال‌های 4K در نرخ 60 هرتز است.

به نقل از ایسوس، لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus GX501 در آینده‌ای نزدیک به فروش خواهد رسید.

1396-03-09

دیدگاهتان را بنویسید