ماشین لباسشویی شیائومی به زودی معرفی خواهد شد

ماشین لباسشویی شیائومی

ماشین لباسشویی شیائومی به زودی معرفی خواهد شد

شیائومی قصد دارد تا یک محصول جدید که در دسته بندی کالاهای خانگی قرار می‌گیرد را روانه بازار کند. این کمپانی نوظهور چینی فردا یک محصول خانگی هوشمند را راه اندازی خواهد کرد و این طور که از شواهد پیداست، این دستگاه ماشین لباسشویی شیائومی خواهد بود.

در حالی که این کمپانی هنوز به طور رسمی اعلام نکرده محصول هوشمندی که فردا معرفی خواهد شد، یک ماشین لباسشویی است؛ اما تیزر تبلیغاتی که توسط برنامه خانه هوشمند این کمپانی آماده شده و در ویبو مشاهده کردیم، به یک ماشین لباسشویی مینی اشاره می‌کند.

ماشین لباسشویی شیائومی 26 مرداد ماه معرفی خواهد شد

اپلیکیشن Mi Smart Home چند تیزر تبلیغاتی در صفحه خود منتشر کرد که تایید می‌کند یک محصول جدید در 16 آگوست (فردا، 26 مرداد ماه) در ساعت 10:00 صبح به وقت محلی رونمایی خواهد شد. این تیزرها بر جنبه تمیز کردن و نظافت اشاره دارد و می‌تواند بیانگر آن باشد که ماشین لباسشویی هوشمندی در راه ورود به بازارهای جهانی است. اگر گمان می‌کنید که هنوز قانع نشده‌اید، پس می‌توانید به اکانت رسمی کمپانی MINIJ (تولید کننده ماشین لباسشویی های کوچک و یخچال فریزر) نیز سری بزنید. چند روز قبل تیزری در حساب کاربری رسمی این شرکت دیده شده که اشاره‌ای به کمپانی شیائومی داشت. این مسئله نیز به گمانه زنی‌ها درباره ماشین لباسشویی شیائومی اضافه کرده و در واقع این نکته را نشان داد که این محصول می‌تواند یک ماشین لباسشویی هوشمند باشد که توسط MINIJ ساخته شده است.

ماشین لباسشویی شیائومی

Xiaomi یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است که در سال 2010 بنا نهاده شد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است و از ماه اوت 2011، هنگامی که برای اولین بار گوشی هوشمند خود را روانه بازار کرد، توانست تاکنون سهم زیادی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

در هر صورت زمان زیادی تا رونمایی از این محصول باقی نمانده است. شاید در پس این تیزرهای تبلیغاتی، ماشین لباسشویی Xiaomi قرار گرفته باشد.

ماشین لباسشویی شیائومی

1395-05-25

دیدگاهتان را بنویسید